رییس آموزش و پرورش دزفول گفت: بعد از تاسوعا و عاشورا، 47 کلاس درس در قالب چهار مدرسه در دزفول افتتاح می‌شوند.
کد خبر: ۷۷۸۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴ 08 September 2019

عبدالمحمد جرجانی با اشاره به این‌که حدود 78 هزار دانش‌آموز در بالغ بر 350 مدرسه در شهرستان دزفول مشغول به تحصیل هستند، اظهارکرد: بعد از تاسوعا و عاشورا در دزفول 47 کلاس درس در قالب چهار مدرسه در دزفول افتتاح می‌شوند.

وی افزود: مدرسه 12 کلاسه زنده یاد پگاه پریدار با زیربنا یک هزار و 100 متر مربع و مساحتی حدود 3 هزار متر یکی از این مدراس است. یک میلیارد از اعتبار ساخت این مدرسه توسط خیر و 200 میلیون تومان آن نیز توسط دولت تامین شده است.

رییس آموزش و پرورش دزفول ادامه داد: مدرسه 12 کلاسه دکتر طاووسی نیز یکی دیگر از این پروژه‌ها است که حدود یک میلیارد و 500 میلون تومان از اعتبار آن توسط خیر و یک میلیارد و 500 میلون تومان دیگر توسط دولت تامین شده است. این مدرسه دارای یک هزار و 200 متر مربع زیربنا است. مجتمع آموزشی 16 کلاسه امیرالمومنین با زیربنا حدود یک هزار و 500 متر مربع با اعتبار 3.5 میلیارد تومانی که از سوی واقف هزینه شده است، ساخته شده است.

جرجانی گفت: مدرسه چهار کلاسه امیرالمومنین نیز با حدود 700 میلون تومان اعتبار ساخته شده که 200 میلیون تومان از آن توسط خیر و حدود 500 میلون تومان آن نیز توسط دولت تامین شده است. علاوه بر این مدارس، کتابخانه دبیرستان کوثر با حدود 200 میلون تومان اعتبار تامین شده از سوی خیرین و حدود 400 میلون تومان اعتبار دولتی به بهره‌برداری خواهد شد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: مدرسه ، دزفول
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار