در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مطرح شد؛
مدیرکل اداره زندان‌های استان اصفهان در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مطرح کرد: روزانه ۲۴ نفر با جرایم مرتبط با حوزه مواد مخدر به زندان‌های استان اصفهان وارد می‌شوند این در حالی است که زندان های استان فرسوده است.
کد خبر: ۷۷۸۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸ 07 September 2019

استاندار اصفهان در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با بیان اینکه برای مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر تمامی نهادهای استان اصفهان از نیروی انتظامی، سپاه، قضائی و غیره عزم جدی دارند، ابراز داشت: در ارتباط با مبارزه با مواد مخدر نیازمند فعالیت‌های مختلف بازدارنده فرهنگی و قضائی هستیم که در این ارتباط دستگاه‌های مرتبط همکاری خوبی با نیروی انتظامی دارند.

عباس رضایی با تاکید بر اینکه با هم فکری با ستاد مبارزه با مواد مخدر طرح‌هایی برای مبارزه با مواد مخدر در اصفهان داریم، بیان داشت: بخش بهداشت و درمان، بهزیستی استان اصفهان و دیگر نهادها نیز در این زمینه با ما همکاری دارند تا بتوانیم با تمام توان به مبارزه با مواد مخدر در بخش‌های مختلف و به ویژه جلوگیری از گسترش آن در میان زنان بپردازیم.

در ادامه اسدالله گرجی زاده، مدیرکل اداره زندان‌های استان اصفهان  گفت: روزانه ۲۴ نفر با جرایم مرتبط با حوزه مواد مخدر به زندان‌های استان اصفهان وارد می‌شوند.

وی با بیان اینکه زندان‌های استان اصفهان فرسوده است و این امر برخی مشکلات بهداشتی را نیز سبب شده است، ابراز داشت: لازم است هرچه سریع‌تر این زندان بازسازی شود و یا اینکه با بهره‌برداری از زندان جدید ساماندهی‌های لازم در این ارتباط انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار