استاندار خوزستان:
 استاندار خوزستان گفت: تعمیر، بازسازی و ایمن سازی مسیرهای منتهی به پایانه مرزی گذشته به منظور حفظ سلامت و سهولت در امر تردد زائران اربعین حسینی در اولویت است.
کد خبر: ۷۷۸۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹ 07 September 2019

غلامرضا شریعتی اظهار داشت : با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی و تردد زائران برای عبور از مرزهای چذابه و شلمچه از ماه های گذشته اقدامات لازم برای تسهیل در تردد زائران،  توسعه زیرساخت ها و رفع نقاط ضعف انجام شده است.

وی افزود: بازدید از پایانه های مرزی استان و بررسی اقدامات صورت گرفته تا پیش از اربعین در اولویت کار قرار دارد و امید است با توسعه زیرساخت ها و ارتقای خدمت رسانی شاهد حضور بیشتر زائران در این پایانه ها باشیم. ‌

استاندار خوزستان ادامه داد: طرح بازسازی مسیرهای منتهی به پایانه مرزی چذابه که نسبت به سایر جاده های استان با مشکلات جدی همراه بود، از ماه های گذشته کلید خورده و امید است تا اربعین در این زمینه مشکلی نداشته باشیم.
 
وی با اشاره به برگزاری آیین تعزیه اباعبدالله الحسین(ع) در محل بین الحرمین اهواز گفت: برگزاری آیین‌های تعزیه و به تصویر کشیدن واقعه کربلا با زبانی پویا باعث جذب اقشار مختلف جامعه شده و هر ساله بر تعداد عزاداران حسینی برای تماشای این تعزیه ها افزوده می شود.

وی همچنین از اقدامات فرهنگی وهنری شهرداری اهواز در سطح شهر بخصوص بین الحرمین اهواز ابراز رضایت کرد و بر تداوم این برنامه ها فرهنگی تاکید کرد.

موسی شاعری شهردار کلانشهر اهواز نیز گفت: استفاده از ظرفیت های هنری در ایام محرم یکی از برنامه های اصلی ما بوده و امید است در جهت تعمیق فرهنگ عاشورایی در بین مردم گام برداریم.  

وی افزود: استقبال پرشور مردم از آیین های تعزیه بخصوص در محل بین الحرمین نشان می دهد که آن ها به خوبی با این برنامه های پویا ارتباط برقرار کرده اند.

شهردار اهواز گفت: امسال برخی از اقدامات نسبت به سال گذشته متفاوت بوده و سعی کردیم در کنار این مراسم دینی،   غرفه های جانبی نیز دایر شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار