معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به سرقت داروهای بیمارستان گلستان گفت: افرادی که اقدام به سرقت داروها کردند با توجه به ورود جدی پلیس به این مساله به راحتی نمی‌توانند داروها را به فروش رسانند.
کد خبر: ۷۷۸۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹ 07 September 2019

خبری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد مبنی بر اینکه خودرو حمل داروی بیمارستان گلستان توسط افراد ناشناس به سرقت رفته است.

حسین برزگر معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در رابطه با حادثه سرقت داروهای بیمارستان گلستان در مسیر انتقال داروها به بیمارستان اظهار کرد: با توجه به اوضاع اقتصادی که در جامعه حاکم است این هنجار شکنی‌ها انتظار می‌رود اما قطعاً  افرادی که اقدام به سرقت داروها کردند با توجه به ورود جدی پلیس به این مساله به راحتی نمی‌توانند داروها را توزیع و یا بفروشند.

وی افزود:  احتمال می‌رود سرقت‌کنندگان، داروها را  با قیمت‌های چند برابر به افراد معتاد بفروشند چرا که مسائل مالی دارو برای آن‌ها مهم است.

پیش از این شهیار میرخشتی مدیر داخلی بیمارستان گلستان اهواز در توضیح این حادثه ارزش داروهای به سرقت رفته را 320  میلیون ریال عنوان کرد و افزود: پرونده این سرقت در دست پیگیری است.

وی با اشاره به پیدا شدن وانت حامل داروهای به سرقت رفته در عصر روز  حادثه در اطراف شهر اهواز نیز گفته بود: گزارش این سرقت به نیروی انتظامی و دادستانی نیز ارسال شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار