مربی واترپلو خوزستان گفت: کارهای در حال انجام برای رشد و پیشرفت این رشته در استان امیدوارکننده است.
کد خبر: ۷۷۸۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵ 07 September 2019

رضا جعفری در خصوص وضعیت واترپلو استان، اظهارکرد: متاسفانه سال‌‌های زیادی است که نه تنها به رده سنی پایه رشته‌های شنا و واترپلو، بلکه به رده‌های سنی پایه تمام رشته‌های ورزشی استان توجه خاصی نشده است و واترپلو نیز نتوانسته رشد لازم را داشته باشد.

وی بیان کرد: زمانی که هیات فعلی شنای خوزستان روی کار آمد، باتوجه به این‌که استخری برای فعالیت در اختیار نداشت و استخر بابک معتمد در اختیار هیات نجات غریق استان بود، دست هیات شنا برای انجام کار بسته بود. البته مدتی است که استخر بابک معتمد در اختیار هیات شنا قرار گرفته است و در سیستم جدید نیز لیگ واترپلو زیر 14 و زیر 17 سال استان با حضور چهار تیم در حال برگزاری است.

مربی واترپلو خوزستان با بیان این‌که اکنون به دلیل این‌که در گذشته خیلی به این رشته پرداخته نشده است، حرف چندانی برای گفتن در کشور نداریم، گفت: چند روز پیش نیز مسابقات استعدادهای برتر کشور در زنجان برگزار شد و اگرچه مقامی به دست نیاوردیم ولی عملکرد رضایت‌بخش بود. وضعیت در این رشته رو به بهبود و امیدوارکننده است.

وی ادامه داد: حرکت خوبی در راستای رشد و پیشرفت واترپلو خوزستان در حال انجام است، البته ضعف‌هایی وجود دارد و نیاز به زمان داریم. همچنین باید بپذیریم تا وقتی اسپانسر و بودجه لازم نباشد، کار کردن سخت است ولی باتوجه به اتفاقات خوب موجود، به آینده امیدواریم. آقای بیک نیز به عنوان پیشکسوت در کنار ما و در حال کمک به پیشرفت بیشتر این رشته است که از او قدردانی می‌کنم.

جعفری با بیان این‌که باید نگاه مثبت داشت و به صورت شخصی به کار نگاه نکرد، گفت: همه باید کمک کنند، البته اگر انتقادی هم نباشد، پیشرفت حاصل نمی‌شود ولی انتقاد باید همراه با راه‌حل برای بهبود وضعیت باشد.

وی افزود: باتوجه به اتفاقات جدیدی که در واترپلو استان در حال رخ دادن است، به نظرم خوزستان جدیدی متولد شده و نسل جدیدی در حال پرورش است. امیدوارم این اتفاقات خوب تداوم داشته باشد و بتوانیم اثرات آن را در دوره دو تا چهار ساله در کشور ببینیم.

مربی واترپلو خوزستان گفت: ورزشکاران مستعدی در خوزستان داریم ولی با مشکلات سخت افزاری مواجه هستیم. همچنین باید همدلی لازم ایجاد شود و اگر دست از منافع شخصی برداریم، کارها بهتر پیش خواهند رفت. ما باید به فکر نسل جوان این رشته باشیم.

وی بیان کرد: در حال حاضر همدلی خوبی در واترپلو استان وجود دارد و همگی هم قسم شده‌ایم که هر طور که شده است، کار را پیش ببریم. قطعا در آینده خبرهای بهتری از این این رشته شنیده خواهد شد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: واترپلو
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار