مدير عامل شركت گاز استان قزوين از مصرف یک ميليارد و 782 ميليون متر مكعب گاز طبيعي در سطح استان قزوین در پنج ماهه اول سال جاری خبرداد.
کد خبر: ۷۷۷۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶ 05 September 2019

مصرف بیش از یک میلیارد و 782 میلیون مترمکعب گاز طبیعی در قزوین

به گزارش تابناک قزوین،اسماعیل مفرد بوشهری مدير عامل شركت گاز استان قزوين با بیان مطلب فوق افزود: با مصرف یک ميليارد و 782 ميليون متر مكعب گاز در پنج ماهه اول سال 98 شاهد کاهش 4 درصدي مصرف گاز در بخش های مختلف خانگی، صنعتی و تجاری استان قزوین نسبت به دوره مشابه سال قبل بوده ایم.

وی ميزان گاز تحويلي به نيروگاه برق شهيد رجايي در شش ماهه اول امسال را بالغ بر 1 ميليارد و 75 ميليون متر مكعب گاز اعلام كرد و افزود: از میزان کل مصرف گاز استان 60 درصد آن تحویل نیروگاه شهید رجایی به عنوان بزرگترین مصرف کننده گاز استان شده است.

مدير عامل شركت گاز استان قزوین همچنین از مصرف 220 ميليون متر مكعبی گاز در بخش خانگي در پنج ماه اول سال خبر داد و گفت: در بخش خانگی حدود 220 میلیون متر مکعب در 5 ماهه ابتدایی امسال مصرف شده است که این میزان با توجه به توسعه گازرسانی در روستاها و افزایش تعداد مشترکین گاز در بخش های مختلف شهری و روستایی نسبت به سال گذشته روند افزایشی داشته است.

 بوشهري مقدار مصرف گاز در بخش صنعت استان را نیز 373 ميليون متر مكعب اعلام کرد و گفت: با توجه به بهره مندی 3154 واحد صنعتی استان از نعمت گاز طبیعی و اولویت شرکت گاز در گازرسانی به صنایع و واحدهای تولیدی امید است، استقبال صنایع در بهره گیری از گاز به عنوان سوخت اصلی روز به روز افزایش یابد و با مديريت هر چه بهتر و بيشتر انرژي، این نعمت الهی در تمام واحدهای صنعتی استان مورد استفاده قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار