مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: افزایش دما و به ویژه شرجی در طول هفته گذشته باعث شد تا شاهد وقوع 621 مورد حادثه در تابلوی برق منازل مسکونی باشیم.
کد خبر: ۷۷۷۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷ 05 September 2019

حسن کریمی با اشاره به افزایش دما و شرجی هوا در شهرستان اهواز اظهار کرد: افزایش دما و به ویژه شرجی در طول هفته گذشته باعث شد تا شاهد وقوع 621 مورد حادثه در تابلوی برق منازل مسکونی باشیم که همه این موارد به شرکت توزیع نیروی برق گزارش شده است.

وی افزود: تیم‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق پس از دریافت این گزارشات بلافاصله با حضور در محل نسبت به رفع همه 621 مورد اشکال ایجاد شده در تابلوی برق منازل مسکونی اقدام کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز تصریح کرد: با توجه به اینکه دمای هوا و شرجی در هفته گذشته افزایش چشمگیری در اهواز داشت، مردم نسبت به شرایط عادی برق بیشتری را مصرف کردند و این مساله باعث بروز مشکلات در تابلوی برق مشترکان شد.

کریمی عنوان کرد: در صورتی که در چنین شرایط دمایی، مشترکان خانگی نسبت به مدیریت مصرف برق اقدام کنند، قطعا شاهد چنین حوادثی در تابلوی برق منازل و یا جعبه فیوزها نخواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: مشترکان خانگی با توجه به شرایط دمایی اهواز و افزایش شرجی، نسبت به مدیریت مصرف برق به ویژه در ساعت‌های پیک مصرف–که در اهواز از ساعت ۱۳ تا ۱۷ و از غروب آفتاب تا ساعت ۲۳ است- اقدام کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار