معاون وزیر صمت:
معاون وزیر صمت از فعالیت ۲۶ هزار واحد صنعتی خارج از شهرک‌های صنعتی کشور خبر داد و گفت: بازگشت واحدهای صنعتی راکد به چرخه تولید در دستور کار دولت است.
کد خبر: ۷۷۷۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۸ 04 September 2019

محسن صالحی نیا با بیان اینکه ۷۰ هزار واحد صنعتی در کل کشور مشغول به فعالیت هستند، اظهار داشت: از این میزان واحد صنعتی ۴۴ هزار واحد در شهرک‌های صنعتی و مابقی خارج این مناطق تجاری مشغول به فعالیت هستند.

وی ضمن اشاره به خدمات ارائه شده به واحدهای صنعتی کشور افزود: اقداماتی مختلفی از جمله تأمین زیرساخت‌ها و غیره برای تمامی واحدهای صنعتی داخل و یا خارج شهرک‌های صنعتی فراهم شده و دولت نیز برای برخی نیازهای این واحدهای صنعتی همچون تأمین مواد اولیه، تأمین ارز و غیره تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

معاون وزیر صمت ضمن اشاره به ارائه خدمات به کارگاه‌های تولیدی کشور ابراز داشت: کارگاه‌های کوچک تولیدی کشور مستقر در شهرک‌های صنعتی می‌توانند از خدمات واحدهای صنعتی کوچک همانند اصلاح و نوسازی، تکمیل طرح، سرمایه در گردش و غیره استفاده کنند.

وی ضمن اشاره به اقدامات در نظر گرفته شده برای تحقق شعار سال بیان داشت: بازگرداندن صنایع راکد، ارائه تسهیلات ویژه، فراهم کردن زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی برای فعالیت واحدهای تولیدی در آن اماکن و غیره از جمله اقداماتی است که در دستور کار دولت قرار گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار