رئیس اتحادیه صنف نوشت افزار و کتاب فروشان شهرستان کرج گفت: فروش فوق‌العاده نوشت افزار ۱۵ درصد زیر قیمت بازار از بیستم شهریورماه در کرج آغاز می‌شود.
کد خبر: ۷۷۷۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶ 03 September 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ بهرام آجرلو از فروش فوق‌العاده نوشت افزار در ۴۰ واحد صنفی زیر مجموعه اتحادیه صنف نوشت افزار و کتاب فروشان کرج خبر داد و گفت: فراخوان این مهم انجام شده است، اکنون مراحل ثبت نام متقاضیان، نمونه‌گیری و پلمب قیمت‌ها در حال انجام است.

وی در خصوص اینکه فروش فوق‌العاده نوشت افزار در واحدهای صنفی تعیین شده مشتمل بر چه مواردی است، توضیح داد: در این موارد متقاضیان شرکت کننده در طرح فروش فوق‌العاده باید اقلام خود را ۱۵ درصد زیر قیمت بازار به مشتریان عرضه کنند.

رئیس اتحادیه صنف نوشت افزار و کتاب فروشان شهرستان کرج گفت: سعی ما بر این است که پراکندگی واحدهای صنفی شرکت کننده در طرح فروش فوق‌العاده نوشت افزار تمام سطح شهر کرج را تحت پوشش قرار دهد.

آجرلو با اشاره به اینکه متقاضیان شرکت در طرح فروش فوق‌العاده نوشت افزار بر اساس یک لیست اقلام مورد نظر را به اتحادیه اعلام می‌کنند، گفت: بر این اساس کارشناسان ما به آن واحدهای صنفی مراجعه کرده و با محاسبه قیمت واقعی میزان تخفیفات فروش را منظور و تعیین می‌کنند.

وی با این توضیح که بعد از پلمب قیمت‌ها به فروشنده‌های شرکت کننده در طرح اجازه فروش فوق‌العاده نوشت افزار داده می‌شود، بیان کرد: این فروش فوق‌العاده از بیستم شهریورماه امسال آغاز و تا دهم مهرماه ادامه خواهد داشت.

رئیس اتحادیه صنف نوشت افزار و کتاب فروشان شهرستان کرج با این توضیح که فروش فوق‌العاده نوشت افزار روشی برای جایگزین کردن آن با نمایشگاه‌های متمرکزی است که برگزار می‌شود، گفت: در این روش شهروندان می‌توانند به راحتی در سطح منطقه خود به واحدهای صنفی که در طرح فروش فوق‌العاده شرکت کرده اند مراجعه کرده و نوشت افزار مورد نظرشان را تهیه کنند.

آجرلو در بخش دیگری به شرکت ۱۰ واحد تولیدی و نمایندگان شرکت‌های تولیدی نوشت افزار شهر کرج در نمایشگاه فروش پاییزه که به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید برگزار خواهد شد اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه که دیگر واحدهای صنفی نیز در آن حضور دارند به مدت ۱۰ روز برگزار می‌شود اما زمان دقیق و محل برگزاری آن هنوز اعلام نشده است.

وی عنوان کرد: در حال حاضر فعالیت عمده فروشان این صنف پرحجم و بالا است و در روزهای پایانی شهریور و در آستانه سال جدید تحصیلی نیز شاهد افزایش فعالیت خرده فروشی‌های صنف نوشت افزار و کتابفروشان خواهیم بود.

رئیس اتحادیه صنف نوشت افزار و کتاب فروشان شهرستان کرج با تاکید بر اینکه در استان البرز هیچکدام از اقلام نوشت افزاری با یارانه دولتی ارائه نخواهد شد، افزود: در این قالب تنها تعداد محدودی بسته‌های کاغذ داشتیم که برای استفاده دانش آموزان با ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی در سطح واحدهای صنفی توزیع شده است.

آجرلو با تاکید بر اینکه اکنون با ارز شناوری که در کشور وجود دارد انواع اقلام نوشت افزاری وارد می‌شود، گفت: قیمت لوازم التحریر نیز بر اساس عرضه و تقاضا در بازار تعیین می‌شود، از نظر اقدامات نظارتی نیز فاکتور فروشگاه‌ها کنترل می‌شود زیرا هر فروشنده اقلام خریداری شده را تنها با ۱۵ درصد سود می‌تواند به فروش برساند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار