رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان از دستگیری باند 3 نفره سارقان حرفه‌ای منزل و موبایل قاپ با 18 فقره سرقت در شهرستان اهواز خبر داد.
کد خبر: ۷۷۷۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱ 05 September 2019

سعید شعبان رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان از دستگیری باند 3 نفره سارقان حرفه ای منزل و موبایل قاپ با 18 فقره سرقت در شهرستان اهواز خبر داد.

وی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از منزل و موبایل قاپی در برخی مناطق شهرستان اهواز، موضوع به صورت ویژه جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با اقدامات فنی و تخصصی باند 3 نفره سارقان حرفه ای را در خصوص سرقت های به وقوع پیوسته شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی 3 عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

 شعبان بیان داشت: متهمان در تحقیقات و بازجویی پلیس به 18 فقره سرقت منزل و موبایل قاپی در نقاط مختلف شهرستان اهواز اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند، خاطرنشان کرد: عوامل زمینه ساز اصلی سرقت از منزل را عدم استفاده از سیستم های امنیتی و حفاظتی، عدم رعایت نکات ایمنی در راههای ورودی و خروجی اماکن، عدم رعایت اصول ایمنی پس از پایان ساعت کار یا در تعطیلات، عدم کنترل ورود و خروج افراد، نگهداری بیش از نیاز وجوه نقد و اسناد مالی در مکان های غیر امن ساختمان بیان کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار