طی تفاهم نامه‌ای بین فرمانداری و برخی از ادارات شهرستان شمیرانات با دانشگاه علوم بهزیستی، مجمع دوستداران خانواده با هدف تحکیم بنیان خانواده ایرانی تشکیل شد.
کد خبر: ۷۷۷۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸ 02 September 2019

مجمع دوستداران خانواده در شمیرانات تشکیل شد

به گزارش تابناک تهران، این تفاهم نامه روز دوشنبه با توافق فرماندار و رؤسای آموزش و پرورش، اوقاف و امور خیریه، سازمان تبلیغات اسلامی، امور مساجد و شهرداری های شمیرانات (منطقه یک تهران، لواسان، اوشان - فشم - میگون و شمشک - دربندسر) با رئیس دانشگاه علوم بهزیستی با هدف حضور مشاوران خانواده در کانون های جمعیتی شهرستان تنظیم شد.

سیاوش شهریور، فرماندار شمیرانات در گفت و گو با خبرنگار ایرنا توضیح داد: طی این توافق دانشجویان P.H.D و اساتید مشاوره خانوادهٔ این دانشگاه به صورت دوره ای در مساجد، مدارس، سرای محله ها و کانون های جمعیتی دیگر شهرستان حضور یافته و به سخنرانی با محوریت تحکیم بنیاد خانواده و مشاوره های رایگان فردی می پردازند.

این مقام مسئول اظهار داشت: همچنین از تجربیات بازنشستگان دولتی مانند آموزش و پروش در قالب خانهٔ خردمندان نیز استفاده می کنیم و از این عزیزان هم برای آگاهی بخشی جوانان در زمینه های مختلف دعوت خواهیم کرد.

به گفتهٔ وی مساجد نیز برای مشاوره تلفنی رایگان تجهیز خواهند شد.

نماینده عالی دولت در شمیرانات اذعان داشت: پیوست خانواده ها و اعتماد افراد در جامعه امروز خدشه دار شده و وظیفهٔ ما احیای این سرمایه اجتماعی و تحکیم بنیان خانواده ایرانی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار