مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه امیرالمومنین(ع) استان،
مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام از برنامه‌های سپاه برای جذب و ساماندهی و حفظ انسجام بسیجیان حوزه واحدهای کارگری در استان خبر داد و گفت: تلاش می‌شود در جهت حل مشکلات حوزه کارگری در واحدهای تولیدی، شرکت ها ،کارخانجات و... پیگیری‌های لازم انجام شود.
کد خبر: ۷۷۷۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶ 02 September 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛  سرهنگ احمد ایوبی هدف از این بازدید را بررسی عملکرد سال گذشته، ابلاغ برنامه‌های سال جاری و آمادگی پایگاه مقاومت شهید جهان آرا پالایش گاز ایلام برای بازرسی ستاد مرکزی بسیج کارگری مرکز، بحث حلقه صالحین و اجرای آن در سطح شرکت، توجیه شیفت ایثار عنوان کرد .

وی افزود: انجام برنامه های فرهنگی، مذهبی به منظور افزایش سطح انگیزه و بالا بردن معنویت و تعهد سازمانی کارکنان بسیجی در کارخانجات و واحدهای تولیدی در راستای رونق تولید یکی از برنامه های بسیج جامعه کارگری در استان است.

مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با اشاره به اینکه بسیج کارگری سپاه امیرالمومنین استان از اختراعات و ابتکارات بسیجیان واحدهای مختلف جامعه کارگری حمایت می کند، اظهار داشت: در سالی که توسط مقام معظم رهبری به نام "رونق تولید" نامگذاری شده است کارکنان بسیجی پالایش گاز ایلام برنامه های مدونی در راستای رونق تولید و برآورده شدن این شعار در دست اقدام دارند که به یقین خواسته معظم له محقق خواهد شد.

در این دیدار فرمانده پایگاه مقاومت شهید جهان‌آرا شرکت پالایش گاز ایلام به تلاش و کوشش همکاران بسیجی در کمک به پایداری و ارتقای تولیدات پالایشگاه گاز ایلام در سال گذشته اشاره کرد و گفت: با تلاش و همدلی همه پرسنل در بخش های عملیاتی، مهندسی و پشتیبانی این پالایشگاه، تولید سال گذشته طبق گزارش مسئولان امر بیشترین میزان گاز تصفیه شده را تولید نموده است که انشاءالله در راستای تحقق شعار امسال نیز این موفقیت‌ها با تلاش و کوشش پرسنل شرکت استمرار خواهد داشت.

سیدسعید موسوی از همراهی و توجه ویژه مجموعه سپاه استان، ناحیه ایلام و بسیج حوزه کارگری قدردانی کرد و افزود: بسیج این شرکت با اقدامات خوب و موثری که در حوزه های مختلف فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و غیره داشته از میان کلیه پایگاه حوزه کارگری به عنوان پایگاه منتخب جشنواره مالک اشتر در چهار سال متوالی شناخته شده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار