استاندار خوزستان گفت: ۵۰۰ میلیارد ریال به دو گذرگاه مرزی شلمچه و چذابه برای ایجاد زیرساخت‌ها و خدمت‌رسانی به زائران اختصاص پیدا کرد.
کد خبر: ۷۷۶۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴ 02 September 2019

غلامرضا شریعتی در بازدید از مرز بین‌المللی شلمچه، با اشاره به اختصاص اعتبار به مرزهای استان خوزستان، اظهار کرد: ۵۰۰ میلیارد ریال به دو گذرگاه مرزی شلمچه و چذابه برای ایجاد زیرساخت‌ها و خدمت‌رسانی به زائران اختصاص پیدا کرد.

وی افزود: ۳۰۰ میلیارد ریال از این اعتبار به گذرگاه چذابه و مابقی به گذرگاه شلمچه اختصاص داده شده است.

استاندار خوزستان گفت: برای امسال که با حجم زائران به دلیل لغو روادید روبه‌رو خواهیم شد، ظرفیت‌های لازم در زمینه تامین پارکینگ ، پهنای باند برای تقویت ارتباط تلفنی، تعریض گلوگاه‌ها و دیگر اقدامات و تمهیدات لازم اندیشیده و مورد بررسی قرار گرفته است.

شریعتی عنوان کرد: باید امر احداث گیت‌های تردد زائران ایرانی و اتباع خارجه شتاب پیدا کند و بر همین اساس فرمانداران آبادان و خرمشهر باید پشتیبانی لازم را انجام دهند.

وی اظهار کرد: راه‌های مواصلاتی به مرز شلمچه مشکل خاصی ندارد اما جاده چذابه نیاز به ایمن‌سازی و تعریض دارد و طرح چهار خطه کردن مسیر چذابه، قبل از موسم اربعین به بهره‌برداری خواهد رسید.

استاندار خوزستان گفت: اربعین حسینی امسال با ایام گرم مصادف خواهد بود و در این امر باید مسائل بهداشتی رعایت شود و امیدواریم که امسال در خوزستان شرایط بهتری نسبت به سال‌های قبل برای زائران رقم بزنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار