مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان خبرداد:
مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان از پیشرفت و اتمام ۹۵ درصدی تعمیرات منازل مسکونی شهرها و روستای تحت پوشش معین خوزستان خبر داد .
کد خبر: ۷۷۶۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶ 02 September 2019

مسعود انصاریان در جمع مدیران شعب شهرهای آسیب دیده از سیل سال جاری اظهار کرد: بر اساس تقسیم کار بنیاد مسکن کشور بازسازی شهرهای اهواز، شوش، دزفول، ایذه، اندیمشک، مسجدسلیمان و خرمشهر به استان خوزستان سپرده شد و مابقی شهرهای آسیب دیده به ۵ استان دیگر واگذار شدند.

وی گفت: بر اساس برآوردها و ارزیابی ها ۴۸۵۸ واحد تعمیری و احداثی (۱۰۸۶ واحد تعمیری و ۳۷۷۲ واحد احداثی ) ارزیابی شد که تا کنون کار تعمیرات ۹۵ درصد واحدهای تعمیری خاتمه یافته و احداث ۷۲۳ واحد هم شروع شده است

انصاریان با بیان اینکه تا پایان شهریور کار واحدهای تعمیری خاتمه می یابد تصریح کرد: مدیران شعب باید در مورد تسریع در روند بازسازی موانع احتمالی کار را پیش بینی و در این خصوص تصمیم به موقع و مقتضی بگیرند.

وی اظهار کرد: شرایط سخت آب و هوایی و سایر مشکلات را می دانیم اما هیچ عاملی نباید مانع تسریع در بازسازی خانه های مردم شود.

انصاریان خاطر نشان کرد: توجه به کیفیت و ایمن سازی منازل در حال ساخت، خط قرمز بنیاد مسکن است بنابراین مدیران شعب و ناظرین فنی این مساله مدنظر قرار داده و مقررات ملی ساختمان رعایت شود.

در ادامه این جلسه سید محسن میرسالاری معاون پشتیبانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان با تاکید بر رعایت انضباط اداری و مالی خواستار همکاری بین بخشی و بین شهری شهرستان ها شد

وی گفت :در موضوع سیل و زلزله علاوه بر دقت در کار سرعت در بازسازی عامل مهمی در اعتماد سازی عمومی و تقویت جایگاه بنیاد مسکن به حساب می آید.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار