تیم فوتبال ۹۰ ارومیه در هفته چهارم از دور رفت رقابت‌های لیگ دسته یک کشور در زمین خود میزبان تیم رایکا بابل خواهد بود.
کد خبر: ۷۷۶۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۷ 01 September 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی این دیدار از ساعت ۱۷:۳۰ فردا، دوشنبه در زمین چمن ورزشگاه جهان پهلوان تختی ارومیه برگزار می‌شود و با توجه به استقبال نزدیک به پنج هزار تماشاگر ارومیه‌ای در بازی‌های خانگی فصل گذشته پیش‌بینی می‌شود فردا نیز هزاران هوادار مشتاق نظاره‌گر این دیدار باشند.

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه با سرمربیگری وحید بیاتلو طی سه هفته گذشته به ۲ پیروزی مقابل تیم‌های علم و ادب تبریز و سپیدرود رشت و یک شکست خارج از خانه مقابل شهرداری اراک دست یافت و فردا با انگیزه بالایی به مصاف میهمان بابلی خود می‌رود.

تیم ۹۰ ارومیه تا پایان هفته سوم لیگ دسته یک کشور با کسب ۶ امتیاز در رده پنجم جدول است و رایکا بابل با ۲ مساوی و یک باخت و کسب ۲ امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارد.

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه آذر سال گذشته در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ دسته یک کشور «جام آزادگان» در دیداری خانگی با نتیجه ۲ بر صفر مقابل تیم قعرنشین خونه به خونه مازندران (رایکا بابل) مغلوب شده بود.

دیدار‌های خانگی تیم ۹۰ ارومیه در حالی در زمین چمن تختی ارومیه برگزار می‌شود که میزبانی این تیم به دلیل وجود برخی نواقصات در هاله‌ای از ابهام بود، ولی با دستور و پیگیری‌های استاندار آذربایجان‌غربی و مشارکت شهرداری ارومیه این کمبود‌ها تا حدودی و به طور موقت حل و فصل شد.

تعویض تیرک‌های دروازه، تجهیز رختکن بازیکنان و نصب فنس در حال حاضر رفع شده و حل مشکلات تجهیز جایگاه خبرنگاران، تعویض نیمکت ذخیره‌ها، بالا بردن ارتفاع فنس‌ها و نصب تارتان یا آسفالت کردن پشت دروازه‌ها از دیگر مواردی است که بنا به اعلام سازمان لیگ باید برای بازی‌های خانگی تیم ۹۰ ارومیه حل و فصل شود.

سپیدرود رشت، مس رفسنجان، پرسپولیس پاکدشت، ملوان بندرانزلی، رایکا بابل، کارون اروند خرمشهر، قشقایی شیراز، مس کرمان، آرمان‌گهر سیرجان، گل‌ریحان البرز، نیروی زمینی تهران، خوشه‌طلایی ساوه، آلومینیوم اراک، فجرسپاسی شیراز، شهرداری تبریز، ۹۰ ارومیه، استقلال خوزستان و بادران تهران ۱۸ تیم حاضر در لیگ دسته یک فوتبال فصل جاری هستند.

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه در پایان رقابت‌های لیگ دسته یک کشور در فصل گذشته با کسب هفت برد، ۱۰ تساوی، ۱۳ باخت، ۲۲ گل زده، ۴۰ گل خورده و اندوختن ۳۱ امتیاز در رتبه سیزدهم جدول رده‌بندی قرار گرفت و سهمیه جام آزادگان را برای فصل جاری حفظ کرد.

سال گذشته پس از گذشت سه دهه بار دیگر با حضور تیم ۹۰ ارومیه در لیگ دسته یک کشور، فوتبال ارومیه جان تازه‌ای به خود گرفت، ولی این تیم برای بقا در جام آزادگان نیازمند حمایت همه‌جانبه مسوولان آذربایجان‌غربی است.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار