استاندار ایلام با اشاره به کاهش آمار بیکاری استان از ۱۹/۲ درصد در سال ۹۱ به ۹/۳ درصد در بهار ۹۸، گفت: اگر چه آمار واقعی بیکاری استان بیشتر از این میزان است اما تلاش مجموعه دست اندر کار به روایت مرکز آمار کشور نیز قابل تقدیر است.
کد خبر: ۷۷۶۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰ 01 September 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛  قاسم سلیمانی دشتکی در نشست با مدیران حوزه تعاون استان به مناسبت هفته دولت و آغاز هفته تعاون اظهار داشت: ایجاد تشکل های تعاونی یکی از کارهای خوبی است که در استان هایی چون ایلام می توان انجام داد.

وی با بیان اینکه امور پیش روی این حوزه در زندگی مردم حائز اهمیت است، افزود: مشارکت مردم در زمینه های مختلف عامل موفقیت در هر دستگاه و سازمانی است.

سلیمانی دشتکی با اشاره به کاهش آمار بیکاری استان از ۱۹/۲  درصد در سال ۹۱ به ۹/۳ درصد در بهار ۹۸، گفت: اگر چه آمار واقعی بیکاری استان بیشتر از این میزان است اما تلاش مجموعه دست اندر کار به روایت مرکز آمار کشور نیز قابل تقدیر است.

وی به برخی دستاوردهای مهم دولت و نظام در استان اشاره کرد و گفت: پروژه های مهمی چون میادین نفتی آذر و پایدار، لرزه نگاری در ایوان و آبدانان، pp، پروژه های مهم پتروشیمی دهلران، NGL, تقویت چاه های گاز، تصویب پروژه های مهم در سفر هیات بلند پایه اقتصادی به استان و ... در دست پیگیری و انجام است که با بهره برداری رسیدن آنها گامی بلند در راستای توسعه استان برداشته می شود.

استاندار ایلام با اشاره به سفر تیم بلند پایه اقتصادی به استان گفت: امروز حاصل این سفر به تفاهم نامه های مهمی برای توسعه استان منجر شده و در این زمینه می طلبد که مدیران دستگاه های مربوطه پیگیر جدی این توافق نامه ها باشند.

وی در ادامه با تاکید بر جذب اعتبارات ملی توسط مدیران گفت: با توجه به وجود ردیف های بودجه ملی مدیران تلاش خود را صرف جذب بودجه ملی برای طرح ها و پروژه های استان کنند چرا که با توجه به موقعیت امروز ایلام اغلب طرح ها و پروژه های این منطقه خدمات ملی ارائه می دهند.

استاندار ایلام در پایان به تقدیر معاون امور پارلمانی رئیس جمهور از مدیران اشاره کرد و گفت: آنچه که معاون رئیس جمهور را بر آن داشته که از مجموعه مدیران استان تقدیر و تشکر کند، چیزی جز زحمات و تلاش های مجموعه مدیران ایلام از گذشته تاکنون نبوده و ما نیز از این زحمات قدردانی می کنیم./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار