فرمانده یگان امداد پایتخت گفت: ۶۷ سارق در ۲۴ ساعت گذشته دستگیر شدند.
کد خبر: ۷۷۶۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵ 01 September 2019

دستگیری ۶۷ سارق با اقتدار یگان امداد پایتخت

به گزارش تابناک تهران، از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ دلاور القاصی مهر در این باره اظهار داشت: در گشت زنی های انتظامی که در سطح شهر تهران در ۲۴ ساعت گذشته توسط عوامل یگان های انتظامی این فرماندهی انجام شد، ماموران یگان امداد موفق شدند این تعداد سارق را دستگیر کنند.

وی با بیان این که متهمان هنگام ارتکاب جرم و یا قبل از ارتکاب جرم دستگیر شده اند، بیان داشت: تعدادی ابزارآلات جرم در بازرسی بدنی از آن کشف و متهمان به جرم ارتکابی اعتراف کرده اند.

القاصی مهر تصریح کرد: ۱۰ تن از این سارقان، متهم به سرقت منزل و هفت تن دیگر از آنان متهم به زورگیری هستند.

فرمانده یگان امداد پایتخت افزود: با تشکیل پرونده اولیه ، متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار کلانتری های محل دستگیری قرار گرفتند.

کشف مواد مخدر و سیگار از قاچاقچیان

 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، از کشف یک محموله مواد مخدر و سیگار از قاچاقچیان مواد مخدر خبر داد و گفت: از این متهمان ۳۸ کیلوگرم تریاک و هشت کارتن سیگار قاچاق کشف شد.

سرهنگ محمد بخشنده در این باره گفت: بنابر اقدامات و تلاش‌های شبانه روزی ماموران پایگاه چهارم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب مبنی بر زیر نظر گرفتن یکی از قاچاقچیان سابقه دار در زمینه مواد مخدر و دیگر اقلام غیر قانونی، پرده از تحرکات مشکوک متهمی به نام "بهنام" برداشته و معلوم شد وی با همدستی یکی از همدستانش قصد انجام قاچاق مواد مخدر را دارند.

وی افزود: با روشن شدن زوایای پنهان پرونده تیمی متشکل از ماموران پایگاه چهارم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت و همچنین پلیس شهرستان شیراز با دریافت مجوزهای قانونی بلافاصله به محل تردد متهمان اعزام و صبح روز ششم شهریور ماه امسال خودروی متهمان در محدوده شهر شیراز مشاهده و بلافاصله نسبت به توقف آن اقدام شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، بیان داشت: متهمان در بازجویی های انجام شده به جرم خود اعتراف و پس از تکمیل پرونده راهی دادسرا شدند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار