سرپرست هیات تیروکمان استان تهران از قهرمانی تیروکمان بازان تهرانی در دومین دوره مسابقات استعدادهای برتر کشور خبر داد.
کد خبر: ۷۷۶۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱ 01 September 2019
تهران قهرمان مسابقات تیروکمان استعدادهای برتر کشور شد

به گزارش تابناک تهران، کتایون طبسی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات با شرکت ۳۳۷ ورزشکار ۱۳ تا ۱۶ سال در قالب ۳۱ استان در شهر اصفهان برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این رویداد ورزشی نمایندگان تهرانی توانستند ۱۶ مدال ارزشمند را کسب کنند خاطر نشان کرد: کمانداران استان در قالب ۲ تیم تهران و تیم توابع در این مسابقات شرکت کردند که ۶ مدال طلا، ۵ نقره و ۵ برنز را بدست آورند.

سرپرست هیات تیروکمان استان تهران گفت: در بخش تیمی ریکرو دختران تهران (اریکا قوام پوری، کیانا حاجبیان، هلیا خانمحمدی)، کیش و چهارمحال و بختیاری و در بخش ریکرو پسران نیز  استان های چهارمحال و بختیاری، یزد و تهران (مهرشاد اسلامی نیا، علیرضا جمشیدی پور و بنیامین قیدر) جایگاه اول تا سوم را کسب کردند.

طبسی ادامه داد: در بخش کامپوند نونهالان دختر تهران (سانیا صالحی، آوا رفیعی و ریحانه طالبی)، همدان و آذربایجان شرقی و در بخش کامپوند پسران تهران (بردیا رضایی، معین میرزایی، علی خانقلی)، تهران توابع (معین کریمی، عرشیا حسین‌خانی، سپهر بابایی) و آذربایجان شرقی جایگاه برتر را کسب کردند.
 
وی گفت: همچنین در ریکرو نوجوانان دخترچهارمحال و بختیاری، تهران توابع (تکتم علیلو، سیده بهسا موسوی و ریحانه زارع) و البرز و در بخش ریکرو نوجوانان پسر نیز اصفهان، کیش و تهران(متین محمدیان، مبین رمیار و امیر حسین پورحامدی) اول تا سوم شدند.

سرپرست هیات تیروکمان استان تهران افزود: در بخش کامپوند نوجوانان دختر تهران(ستایش قربانعلی، زهرا اوستائی و خورشید ناصری)، آذربایجان شرقی و تهران توابع(سارا عسگری، ملیکا ترابی و درسا بیگی) و همچنین در کامپوند نوجوانان پسر البرز، تهران(امیر حسین مهرام، امیرحسین سلیمانی و علی رحمتی) و آذربایجان شرقی جایگاه برتر را کسب کردند.

طبسی خاطر نشان کرد: در بخش انفرادی ریکرو نونهالان دختر اریکا قوام پوری(تهران)، کیانا حاجبیان(تهران) و صوفیا میرزایی(خراسان رضوی) و در بخش پسران محمد حسین گلشنی اصل(البرز)، بردیا شاکریان(چهار محال و بختیاری) و امیرحسین زارع شاهی(یزد) اول تا سوم شدند.
 وی ادامه داد: در بخش کامپوند نونهالان دختر آوا رفیعی(تهران)، زهرا غلامیان(اصفهان) و سانیا صالحی(تهران) و در بخش کامپوند نونهال پسر نیز محمدحسین صنما(اصفهان)، علی خانقلی(تهران)، شایان غزنوی(مرکزی) جایگاه برتر را به دست آوردند.
سرپرست هیات تیروکمان استان تهران تصریح کرد: در بخش ریکرو نوجوان دختر ریحانه علی محمدی(چهار و محال و بختیاری)، پامیس تفضلی(البرز) و مهرانا السادات نظری(یزد) همچنین در ریکرو نوجوان پسر امیر یزدانی(اصفهان)، محمدامین زارعی(همدان) و پرهام شبانکاره(کیش) اول تا سوم شدند.

طبسی بیان کرد: کامپوند نوجوان دختر شکیبا جلالی(زنجان)، ساغر حلوایی(زنجان) و ستایش قربانعلی(تهران) و در بخش کامپوند نوجوان پسر علیرضا احمدخانی(زنجان)، امیرمهدی جلیلی(زنجان) وعلی رحیمی(خراسان رضوی) اول تا سوم شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار