ساری عنوان کرد:
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر نفت تعهد کرده است که حق آلایندگی نفت به خوزستان پرداخت شود.
کد خبر: ۷۷۶۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱ 02 September 2019

علی ساری با اشاره به بحث پرداخت حق آلایندگی از سوی وزارت نفت به خوزستان و شهرستان اهواز، اظهار کرد: در مجلس شورای اسلامی سوالی از وزیر نفت در این زمینه مطرح شد و آقای زنگنه تعهد کرده است که حق آلایندگی نفت به خوزستان پرداخت می‌شود.

وی افزود: شرکت ملی نفت ایران نیز با توجه به پیگیری‌ها و صحبت‌های انجام گرفته، تعهد کرده است تا شرایط را به همین شکل دنبال کند و حق آلایندگی نفت به خوزستان پرداخت شود.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: موضوع پرداخت حق آلایندگی با توجه به تعهداتی که در وزارت نفت در بالادست و شرکت ملی نفت ایران انجام گرفته است باید در بخش‌های پایینی نیز پیگیری شود و پس از آن شاهد پرداخت حق آلایندگی به استان خواهیم بود.

ساری عنوان کرد: علی رغم تعهداتی که از سوی وزارت نفت در بحث پرداخت حق آلایندگی انجام گرفته اما تاکنون هیچ پرداختی را در این زمینه شاهد نبوده‌ایم و به این دلیل همچنان پیگیر دریافت حق آلایندگی نفت برای شهرستان اهواز هستیم.

وی گفت: وزیر نفت در صحن علنی مجلس و در مقابل همه نمایندگان تعهد کرده تا حق آلایندگی را به خوزستان پرداخت کند و از این رو انتظار داریم تا حق آلایندگی نفت به استان پرداخت شود و بتواند جبران کننده شرایطی باشد که نفت برای خوزستان به وجود آورده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار