با حضور مسولان استانی، شهرستان و نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی امروز شنبه آیین بهره برداری از ۲۸ پروژه مخابراتی شهرستان باغملک در روستای جولر برگزار شد.
کد خبر: ۷۷۶۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰ 31 August 2019

رحیم فلاح زاده مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه خوزستان در این مراسم با تاکید بر اهمیت خدمت رسانی به روستاها و توسعه شبکه تلفن همراه و فیبر نوری اظهار داشت: با هدف فراهم کردن زیرساخت های توسعه شهری و روستایی امروز شاهد بهره برداری از ۲۸ پروژه مخابراتی در شهرستان باغملک هستم که به صورت نمادین سایت یو اس او روستای جولر افتتاح می شود.

فلاح زاده میزان کل اعتبارات پروژه ها را ۱۶۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: ۶۰ میلیارد ریال از این اعتبار مربوط به مصوبات سفر سال گذشته وزیر ارتباطات و ۱۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت  مخابرات ایران سرمایه گذاری شد.

مدیر شرکت مخابرات خوزستان به احداث ۲۲ سایت یو اس او تا پایان سال ۹۸ در شهرستان باغملک اشاره کرد و توضیح داد: سه سایت در مناطق شهری قلعه تل، باغملک و میداوود تا چند روز آینده وارد مدار می شوند و با جابجایی سایت کوی فرمانداری در رستم آباد باغملک مشکلی در آنتن دهی و بهره مندی از شبکه دیتا در این منطقه نخواهیم داشت.

فلاح زاده با اعلام اینکه احداث هر سایت تلفن همراه ۲۰ میلیارد ریال اعتبار به خود اختصاص می دهد تصریح کرد: باتوجه به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در پایان سال جاری، بهسازی پوشش آنتن دهی و دیتا در روستاهای میداوود علیا، تلشور، دالان، دره بنیاب، پوتو و چم امامزاده سید محمد، آبلشکر، واجل، تخت کبود و چیدن را در دست اقدام داریم و در شهر باغملک ۲ هزار خط تلفن ثابت و ۵۰۰ تلفن دیتا برای شهروندان واگذار می شود.

در ادامه این مراسم صالح نساج مدیر کل ارتباطات و فن آوری اطلاعات خوزستان با توضیح پروژه خدمات روستایی که از سال گذشته آغاز شد اظهار داشت: فاز اول و بزرگترین پروژه خدمات روستایی مربوط به سفر وزیر ارتباطات به شهرستان باغملک در سال گذشته بود که امروز شاهد بهره برداری از آن هستیم.

نساج با توضیح اهمیت پروژه های خدمات روستایی افزود: این پروژه ها در راستای توسعه فرابخشی منطقه و کاهش شکاف دیجیتالی شهر و روستا و همچنین بهره مندی یکسان قشرهای مختلف مردم از خدمات دولت الکترونیک اجرا شد.

جهرمی تنها وزیری که بدون پیگیری به وعده هایش عمل کرد

هدایت الله خادمی نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از تلاش های فلاح زاده مدیرعامل شرکت مخابرات خوزستان و اشراف اطلاعاتی او به موقعیت جغرافیایی و کمبودهای منطقه اظهار داشت: امروز شاهد اجرایی شدن مصوبات سفر سال گذشته وزیر فن آوری و ارتباطات به شهرستان باغملک هستیم که بدون پیگیری های بیشتر، به همه وعده های خود جامه عمل پوشید و جا دارد از زحمات جهرمی و همکارانش در استان خوزستان کمال تقدیر و تشکر را داشته باشیم که بخشی از خدمات را بیشتر از مصوبات به مردم ارائه دادند.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در پایان رشد خدمت رسانی وزارت ارتباطات و فن آوری به مردم را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: امیدواریم در بخش های دیگر دولت به ویژه در راه، شبکه بهداشت و شبکه توزیع برق شاهد افزایش بهره وری باشیم چرا که این امکانات به عنوان زیرساخت توسعه کشور محسوب می شوند.

محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات تیر ماه سال گذشته به باغملک سفر کرد و در خصوص رفع نواقص زیر ساختهای ارتباطی این شهرستان در شورای اداری وعده هایی را به مردم داد که خوشبختانه امروز شاهد تحقق این وعده ها هستیم.

 

 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار