سلبریتی هایی که به عنوان الگوی دختر و زنان جامعه ما معرفی می شوند برای عفت و حیای جامعه ما خطرناک می باشند/آقای رئیس جمهور شما مذاکره بلد نیستید، امروز صحبت ها تغییر می کند، منتقدین را تحقیر میکند و بعد میگوید به منتقدین جایزه می‌دهیم/ پست های دولتی امانتی در دست مسئولان است نه دکانی برای چپاول اموال عمومی!/از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی قانون بانکداری اسلامی مصوب شد ولی متاسفانه آن گونه که انتظار هست این قانون اجرا نمی شود...
کد خبر: ۷۷۶۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۰ 31 August 2019

جهرم

به گزارش تابناک فارس: امام جمعه جهرم با اشاره به روز مبارزه اظهار داشت: ما را متهم به تروریسم می‌کنند اما کم سابقه‌ترین ترورها در کشور ما اتفاق می‌افتد. ما خود قربانی تروریسم هستیم اما مظلومیت کشور ما است که متهم به تروریسم می‎کنند.

وی افزود: چند نرخی بودن نرخ ارز موجب ایجاد فساد و سو استفاده می شود در نتیجه در اثر تک نرخی شدن ارز زمینه فساد در جامعه ار بین می رود.

 مرودشت

خطیب جمعه مرودشت به پیامدهای گرفتار شدن دولت در حواشی و پرداختن به فروع اشاره نمود و افزود: فراموش کردن اولویت های اصلی کشور از جمله مسئله معیشت و دغدغه های مردم ، تفرقه افکنی وایجاد دوگانگی و دوقطبی سازی در فضای جامعه به همراه ایجاد اختلاف بین قوا ودستگاه های نظام با موضوعات حاشیه ای ،کاهش وفاق اجتماعی در جامعه ودلسرد شدن مردم از قابلیت های موجود،فرصت یابی برخی مسئوولین برای شانه خالی کردن از بار مسئولیت و هدر رفتن وقت دولتمردان ومنابع ملی کشور وتخریب عقبه مردمی نظام وغفلت از جنگ همه جانبه دشمن ،از موارد آسیب های گرفتار شدن دولت در حواشی وپرداختن به فروع می باشد.

وی ادامه داد:طرح موضوع ضرورت استعفای دولت در ماه های اخیر توسط برخی جریانات وهم صدائی بعضی از دولتمردان با جنگ روانی دشمنان در خصوص مسائلی مانند حجاب وعدم برخورد با هنجار شکنان ،وطرح موضوع رفراندوم ،پیرامون مسائلی که ساز وکار قانونی آن مشخص می باشد در کنار موضوع رفتن زنان ودختران به استادیوم های ورزشی که از مسائل جزئی می باشد به همراه حواشی برگزاری کنسرت ها وتبدیل آن به موضوع های اصلی کشور ،از جمله نکاتی است که دولت را در سال های آخر خدمت خود به مردم می تواند به حاشیه کشاند. 

 

بیضا

امام جمعه بیضا با اشاره به هفته بانکداری اسلامی و بدون ربا گفت: از همان ابتداء پیروزی انقلاب اسلامی قانون بانکداری اسلامی مصوب شد ولی متاسفانه آن گونه که انتظار هست این قانون اجرا نمی شود امید است که درجهت رضای ذات باری تعالی و کمک به مردم قوانین بانکداری برمبنی شرعی و اسلامی حرکت کند و شاهد این همه مسائل و فسادهای مالی نباشیم.

نی ریز

امام جمعه نی ریز گفت: این موضوع متوجه دولتمردان و مسئولان باشد که نباید زحمت های دیگران را نادیده بگیرند و سیاه نمایی کنند.

وی خاطر نشان شد: عملکرد مسوولان را پای اسلام نگذارید و نباید عملکردهای اشتباه موجب شود که جوانان از آموزه های اسلام سرخورده شوند.

حجت‌الاسلام رضا رحمانی‌زاده در ادامه با اشاره به اینکه پست های دولتی امانتی در دست مسوولان می باشد و دکانی برای چپاول اموال عمومی نمی باشد بیان کرد: دولتمردان باید با شفاف سازی خود حیله های دشمنان را خنثی و نگاه مردم را معطوف به خدمات و زحمات انجام شده کنند.

 

فراشبند

امام جمعه فراشبند با انتقاد از تضاد حرفای رئیس جمهور در مورد مذاکره با برخی کشورها گفت: شماها مذاکره بلد نیستید امروز صحبت ها تغییر می کند، منتقدین را تحقیر میکند و بعدمیگوید به منتقدین جایزه می‌دهیم.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به اینکه خواستار برخورد قوه قضائیه با حرمت شکنان بود گفت: انتخابات نزدیک است و نامزدها به هر قیمت دنبال رای آوردن نباشند...

 استهبان

امام جمعه استهبان با بیان اینکه در جامعه امروزی بسیاری از الگوهای واقعی به حاشیه رفته اند گفت: متاسفانه امروزه بسیاری از سلبریتی ها بعنوان الگوی دختر و زنان جامعه ما معرفی می شوند و این نمونه الگوها برای عفت و حیای جامعه ما خطرناک می باشد.

حجت الاسلام خاوری در ادامه ضمن بیان تاثیرات فضای مجازی در ترویج بی بندوباری و ارایه محتوای بی حیایی گفت: که آیا دغدغه اصلی مردم اینست که دخترشان به ورزشگاه رفته یا نرفته؟ قطعا پرداختن به چنین مباحثی یعنی پرداختن به حواشی و غافل شدن از اصل قضایا.

 شیراز

 امام جمعه شیراز گفت: فضای مجازی در جامعه باید ساماندهی شود و مطالبی نیز که در این فضا مورد استفاده قرار می گیرد باید بر اساس ساماندهی تولید و منتشر شود.

دژکام افزود: اگر به دنبال ساماندهی فضای مجازی هستیم در کنار مسائل حقوقی به بررسی فعالین فضای مجازی نیز باید پرداخته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار