شهردار پردیس گفت: پنجمین ایستگاه آتش‌نشانی فاز ۸ در زمینی به مساحت یک هزار و ۵۰۰ مترمربع و با اعتباری معادل۲ میلیارد تومان احداث و در هفته دولت به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۷۷۶۳۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸ 31 August 2019

به گزارش تابناک تهران، کوروش گلریز روز پنجشنبه در آیین افتتاح این ایستگاه آتش‌نشانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی یک سال گذشته ۲۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی، ورزشی و فرهنگی در شهر پردیس به بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به افزایش قیمت تجهیزات آتش‌نشانی خاطر نشان کرد: سال گذشته مجهزترین ایستگاه آتش‌نشانی استان تهران را در فاز ۱۱ مسکن مهر پردیس با ۲میلیارد تومان اعتبار تجهیز کردیم و امروز تجهیزات همان ایستگاه را با ۴۰ میلیارد تومان نمی‌توان خریداری کرد.

شهردار پردیس‌گفت: هزینه خریداری ماشین‌آلات جدید برای این ایستگاه ۵ میلیارد تومان برآورد شده و برای تامین تجهیزات و ساخت ایستگاه در فازهای ۵ و ۹ مسکن مهر به اعتبارات استانی نیاز داریم.

وی اظهار داشت: ایجاد شهرک صنعتی مستقل در فاز ۷ پردیس را به منظور فع مشکلات صنعتگران و تولیدکنندگان را در دست اقدام داریم.

شهردار با اشاره به تحویل محله هایی از فاز ۴ پردیس به شهرداری خاطر نشان کرد: در حال حاضر فازهای ۳ و۴  شهر پردیس به طور کامل به شهرداری واگذار شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار