سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری با بیان این که امروز پالایش نفت آبادان خیلی خوب برابر ملی حفاری مقاومت کرد، گفت: مانند سایر تیم ها به دنبال قهرمانی هستیم.
کد خبر: ۷۷۶۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۹ 30 August 2019

مینا بارانی درخصوص پیروزی پر گل تیمش در هفته سوم لیگ برتر فوتسال بانوان کشور، اظهارکرد: بازی خیلی خوب بود و من به باشگاه آبادان بابت این تیم خوب تبریک می گویم. امروز پالایش نفت خیلی خوب برابر ملی حفاری مقاومت کرد.

وی بیان کرد: باتوجه به این که هفته گذشته شکست خورده بودیم و آبادان به پیروزی رسیده بود، قطعا انگیزه حریف بیشتر از ما بود، البته انگیزه ما هم برای برد خیلی زیاد بود و با پیروزی در این دیدار می خواستیم به بردهای بعدی امیدوار باشیم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری گفت: بازی کیفیت خوبی داشت و تیم آبادان هم عقب نکشید. در نهایت هم ملی حفاری با نتیجه 6 بر صفر برنده شد.

وی درباه مرحله پلی آف نیز عنوان کرد: وقتی در یک برنامه تغییراتی ایجاد می شود، قطعا همه ما مقاومت هایی داریم. اگر این تغییرات به سود فوتسال بانوان باشد به پیشرفت این رشته کمک کند و می تواند خوب باشد اما در حال حاضر انگیزه تیم ها این است که بتوانند جزو چهار تیم مرحله پلی آف باشند تا در آن مرحله قدرت واقعی خودسان را نشان دهند.

بارانی در پایان گفت: ما هم مانند سایر تیم ها به دنبال قهرمانی هستیم.

منبع: ایسنا
برچسب ها: فوتسال بانوان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار