مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی با اشاره به آغاز عملیات بازگشت حجاج استان از جمعه این هفته از طریق فرودگاه ارومیه گفت: خودداری خانواده‌های حجاج از ازدحام در مراسم استقبال فرودگاهی، می‌تواند ما را در ارائه خدمات سریع‌تر به حاجیان کمک کند.
کد خبر: ۷۷۵۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷ 28 August 2019

به گزارش تابناک آذربایان غربی محمدعلی نائل قراملکی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: قرار است حجاج بیت الله الحرام از روز جمعه این هفته / هشتم شهریورماه جاری/ از طریق فرودگاه مدینه به فرودگاه ارومیه منتقل شوند.

وی بیان کرد: نخستین پراز حجاج در ساعت ۱۴:۱۵ روز جمعه وارد فرودگاه ارومیه می‌شود.

وی اضافه کرد: به‌منظور ایجاد سهولت در خروج حجاج از فرودگاه، تسریع در رفت و آمد مسافران پروازهای داخلی و ایجاد نکردن راه بندان در مسیرهای تردد به فرودگاه ارومیه همکاری شهروندان ضروری است.

وی تعداد حجاج اعزامی آذربایجان‌غربی به سفر معنوی حج تمتع امسال را حدود سه‌هزار و  ۱۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: عملیات بازگشت حجاج تا سیزدهم ماه جاری ادامه دارد.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی همچنین از استقبال‌کنندگان خواست قبل از عزیمت به فرودگاه با سامانه ۱۹۹ و شماره تلفن‌های ۹-۲۷۷۷۷۶۶ تماس گرفته یا با مراجعه به سایت فرودگاه ارومیه به نشانی http://urmia.airport.ir از آخرین وضعیت پروازها مطلع شوند.

به گزارش ایرنا، همه ساله موسم حج در ماه ذیحجه انجام می‌شود.

در این آیین اسلامی، میلیون‌ها زائر از کشورهای مختلف دنیا برای انجام حج تمتع به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار