مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان عنوان کرد:
مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان گفت: در برگزاری نمایشگاه هفته دولت سال جاری استان با برنامه ریزی های صورت گرفته بالغ بر یک میلیارد تومان صرفه جویی شد.
کد خبر: ۷۷۵۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷ 28 August 2019

سعید رضوانی در نشست با خبرنگاران، اظهار کرد: برنامه های هفته دولت ظرفیت خوبی برای ارائه خدمات انجام شده است.

وی با بیان اینکه رسانه ها بازوان توانمندی در رسیدن به این مهم هستند، گفت: امسال مسئولیت کمیته های تبلیغات و اطلاع رسانی را به خود رسانه ها واگذار کرده ایم.

مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان تصریح کرد: در کنار بهره گیری از رسانه های چاپی و برخط، بالغ بر ۶۰ برنامه رادیویی و تلویزیونی نیز به مناسبت هفته دولت برنامه ریزی شد که تا کنون ۷۰ درصد از این برنامه ها اجرا شده است.

رضوانی با تاکید بر اینکه تلاش شد در هفته دولت سال جاری با توجه به وضعیت اقتصادی در اجرا برنامه ها صرفه جویی شد، گفت: در این راستا دو نمایشگاه هفته دولت و کارآفرینی با هم ادغام شد.

وی در ادامه بیان کرد: همچنین در زمینه دکور نمایشگاه از غرفه های  نمایشگاه صنایع فولاد که پیش از این نمایشگاه بود، استفاده شده است که یک میلیارد تومان در این زمینه صرفه جویی شد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان با شاره به اینکه این نمایشگاه در ۲هزار و ۴۰۰ متر و در قالب ۲۰۰ غرفه راه اندازی خواهد شد، بیان کرد: این نمایشگاه از ۶ شهریور لغایت ۹ شهریور از ساعت ۱۹الی ۲۳ برگزار خواهد شد.

رضوانی با بیان اینکه به فرمانداری های مناطق سیل و زلزله زده کمک شد تا در این نمایشگاه شرکت کنند، عنوان کرد: در این نمایشگاه ۱۷ فرمانداری، ۳۰ سازمان دولتی و ۱۰۰ شرکت خصوص که در حوزه کار آفرینی از تسهیلات اشتغال استفاده کرده اند، حضور خواهند داشت.

وی در خصوص برنامه های جانبی این نمایشگاه گفت: برگزاری ۳۰ نشست خبری ویژه خبرناران، کارگاه های آموزشی کار آفرینی و مسابقات ورزشی از جمله برنامه های جانبی این نمایشگاه است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار