فرمانده انتظامی خوزستان خبر داد:
فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری باند سارقان حرفه‌ای طلاجات منازل با 43 فقره سرقت در اهواز خبر داد.
کد خبر: ۷۷۵۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸ 31 August 2019

سردار حیدر عباس‌زاده اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت طلاجات از منازل در مناطق مختلف اهواز، تدابیر و دستور لازم جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به پلیس آگاهی ابلاغ و موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی شرق اهواز با کار اطلاعاتی و تخصصی، باند چهار نفره سارقان طلاجات منزل را در اهواز شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی، طی چند عملیات ضربتی و منسجم در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

عباس‌زاده تصریح کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به 43 فقره سرقت طلاجات منزل با شگرد توپی‌زنی به ارزش 14 میلیارد ریال در مناطق مختلف اهواز اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی و شناسایی توسط مالباختگان تحویل مرجع قضائی داده شدند، بیان کرد: تحقیقات جهت کشف سایر سرقت‌ها و استرداد اموال مسروقه در دستور کار پلیس قرار دارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حفاظ و قفل ضد دیلم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
برای غیر ممکن کردن ورود سارقین ابتدا باید معابر ورودی را در منزل یا محل کار شناسایی کرد. برای مثال، درب ورودی، عموما معبر اصلی و بالکن، پاسیو، نورگیر و پنجره ها، معابر دیگری هستند که اگر غیر قابل نفوذ شوند، دیگه اهمیتی نداره که حتی سارقین بتونن مشاعات را رد کنند و پشت درب و پنجره های منزل و محل کار برسند، ولی برای رسیدن به این مهم، ابتدا باید الفبای سرقت رابدانیم، برای مثال اصلا برای سارقین فرقی نداره که درب ورودی از این دربهایی باشه که تحت عنوان ضد سرقت فروخته میشن یا حفاظ آکاردئونی یا حتی درب یک گاوصندوق ، چون سارقین فقط قفلهاشو باز یا تخریب میکنند و مطلقا اهمیتی نمیدن جنس درب از چیه. پس برای اینکه حتی اگر سارقین تونستن تا پشت درب هم بیان، نتونن وارد بشن، فقط قفل باید هوشمند ضد دیلم باشه به صورتی که با شاه کلید، هک و تخریب از طریق توپی زنی و دیلم زنی باز نشه، مثل قفل هوشمند ضد دیلم گاردمن که بدون هیچ اما و اگر و بهانه ای ورود سارقین از طریق دربهای ورودی را غیر ممکن میکنه و همچنین برای اینکه سارقین نتونن از بالکن، پاسیو، نورگیر و پنجره ها وارد شوند، باید حفاظ ضد دیلم مقابل آنها نصب کنیم که سارقین نتوانند با آچار یا دیلم، جوش میله ها را بشکنند یا با جک بین میله ها فاصله بندازن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار