از ابتدای امسال تاکنون؛
معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۹۸ میلیون تردد خودرو در محورهای استان خوزستان به ثبت رسیده است.
کد خبر: ۷۷۵۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 31 August 2019

محمدطلا شجاعی اظهار کرد: در ۵ماهه نخست سال جاری تعداد ۹۸ میلیون و ۶۱۲ هزار و یک تردد خودرو در محورهای استان صورت گرفته است.

وی افزود: این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته، رشد ۷ درصدی را نشان می دهد و بیانگر آن است که تردد در محورهای خوزستان افزایش داشته است.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با اشاره به محورهای پرتردد در استان تصریح کرد: محور ماهشهر- بندر امام خمینی(ره) با ثبت بیش از ۳ میلیون و ۳۲۳ هزار تردد، بندر امام خمینی(ره)- ماهشهر با بیش از ۳ میلیون و ۲۴۹ هزار تردد، ورودی شرق اهواز با ثبت بیش از ۲ میلیون و ۴۳۳ هزار تردد، خروجی شرق اهواز با ثبت ۲ میلیون و ۲۵۷ هزار و محور ملاثانی-اهواز با ثبت بیش از ۲ میلیون و ۲۰۷ تردد پنج محور پر تردد استان هستند.

شجاعی ادامه داد: محورهای اهواز-شوش (اهواز - کمربندی شمالی اهواز)، بهبهان - سه راهی آغاجاری، سه راهی آغاجاری - بهبهان، اهواز - ملاثانی و شوش اهواز (کمربندی شمالی اهواز - اهواز) نیز پنج محور پرتردد دیگر استان در این بازه زمانی بوده اند.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان خاطرنشان کرد: در ۵ ماهه نخست سال جاری، محورهای بندرامام، ماهشهر، ماهشهر - بندرامام، ماهشهر - هندیجان، اندیمشک - دهلران ( دشت عباس -سه راهی دهلران)، دارخوین - شادگان، بندرامام (جاده قدیم) - اهواز، شادگان – دارخوین و شوش - اندیمشک محورهایی هستند که به ترتیب بیشترین تخلف سرعت غیرمجاز در آنها به ثبت رسیده است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: تردد خودروها
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار