اعضای هیات رییسه شورای اسلامی شهر اهواز روز سه شنبه هفته جاری برای سومین سال انتخاب شدند که تغییری نسبت به انتخابات پارسال هیات رییسه این شورا نداشت.
کد خبر: ۷۷۵۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸ 27 August 2019

هشتادوهشتمین جلسه شورای اسلامی کلانشهر اهواز، صبح امروز و با دستور کار انتخابات هیات رئیسه شورای اسلامی برای دوره پنجم و سال سوم برگزار شد.

به گزارش"تابناک"؛ عبدالزهرا سنواتی، که تنها نامزد ریاست این دوره بود با 13 رای موافق برای دومین سال پی‌درپی، رئیس شورای اسلامی کلانشهر اهواز شد؛ وی در بخشی از این جلسه عنوان کرد:خدای متعال را سپاسگزاریم که بار دیگر مورد لطف و مرحمت خداوند و مورد اعتماد همه اعضای شورا قرار گرفته‌ایم و به عنوان خدمتگزاران اعضای شورا و شهروندان اهوازی انتخاب شده‌ایم.

وی افزود: امیدوارم در سومین سال فعالیت شورا نقاط ضعف سال گذشته مرتفع و با همدلی و همکاری، مشکلات شهر و شهرداری حل و فصل شوند.
 
در ادامه، محمدعلی قنوات عضو شورای شهر اهواز در خصوص عملکرد شورا در دوره پنجم اظهار کرد: در طول دو سال فعالیت دوره پنجم شورای شهر اهواز 87 جلسه برگزار شد که مجموع این جلسات 620 مصوبه در پی داشت. همچنین در این مدت 465 مصوبه به فرمانداری اهواز ارسال شده است.
 
وی با اشاره به فعالیت 10 کمیسیون در شورای شهر اهواز، افزود: کمیسیون برنامه و بودجه با برگزاری 92 جلسه پرتلاش‌ترین کمیسیون بوده است. همچنین در این مدت کمیسیون حقوقی و املاک 64 جلسه، کمیسیون عمران، شهرسازی و معماری 58 جلسه، کمیسیون خدمات شهری و سلامت 67 جلسه، کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزش و امور جوانان 69 جلسه، کمیسیون حمل و نقل و ترافیک 61 جلسه، کمیسیون محیط زیست سه جلسه، کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری، گردشگری و توسعه شهری 14 جلسه، کمیسیون تحقیق، نظارت و بازرسی 23 جلسه و کمیسیون تلفیق 15 جلسه برگزار کرده‌اند.
 
مهران باباپور نیز با 13 رای برای سومین سال به عنوان نائب رئیس شورا انتخاب شد؛ همچنین محمدهادی قنوات و محمدرضا ایزدی نیز با 13 رای به عنوان منشی اول و دوم شورا انتخاب شدند.
 
محمد هادی قنوات نیز به عنوان تنها نامزد منشی اول شورای اسلامی شهر ۱۳ رای را کسب کرد. پست منشی دوم هم برای دومین سال با ۱۳ رای به محمدرضا ایزدی رسید

در بخش خزانه‌داری شورا نیز اسکندر لطفعلی‌زاده، کاندید شد که با 13 رای با انتخاب وی موافقت شد.

برچسب ها: شورای شهر اهواز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار