در چهارمین روز از هفته دولت؛
در ادامه توسعه زیر ساخت های ورزش در مناطق محروم با مشارکت بنیاد علوی عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در روستای وحدت از توابع شهرستان لنده شروع شد.
کد خبر: ۷۷۵۴۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۸ 27 August 2019

در چهارمین روز از هفته دولت با حضور کلانتری استاندار کهگیلویه وبویراحمد، مدیر ملی طرح آبادانی و پیشرفت لنده و شورای اداری استان، کلنگ زمین چمن مصنوعی روستای وحدت از توابع شهرستان لنده به زمین زده شد.


به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد؛ در ادامه توسعه زیر ساخت های ورزش در مناطق محروم با مشارکت بنیاد علوی عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در روستای وحدت از توابع شهرستان لنده شروع شد.

در آیین کلنگ زنی زمین روستای وحدت علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر از اقدامات بنیاد علوی گفت؛ در پی تفاهم صورت گرفته فی مابین ورزش و جوانان و بنیاد علوی در راستای توسعه زیرساخت های ورزش در مناطق محروم امروز شاهد ولنگ زنی زمین چمن مصنوعی در این منطقه هستیم .

علوی اظهار داشت؛ پروژه چمن مصنوعی روستا های شهرستان لنده با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال احداث می شود.

کلنگ زنی پروژه چمن مصنوعی روستای وحدت به نمایندگی از چهار پروژه روستای مال ملا ،آل طیب ،مالشیخ و آبرزکه به زمین زده شد.

گفتنی است امروز در چهارمین روز از هفته ی دولت با حضور حسین کلانتری استاندار ، مهندس فیلی معاونت عمرانی علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد ،فرماندار شهرستان لنده ،مهندس یزدان پرست مدیر ملی طرح آبادانی و پیشرفت لنده و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی کلنگ احداث چمن مصنوعی روستای وحدت لنده به زمین زده شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار