مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه از امضای تفاهم نامه احداث ۵۲۵۲ واحد مسکونی در مناطق محروم و صعب العبور میان اداره کل بازیستی استان و قرارگاه منطقه ای نجف اشرف خبرداد.
کد خبر: ۷۷۵۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹ 27 August 2019



امضای تفاهم نامه ساخت ۵۲۵۲ واحد مسکونی در مناطق محروم و صعب العبور

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، فاطمه رضوان مدنی، مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه صبح امروز در مراسم توزیع 160 جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری در روانسر گفت: تفاهم نامه احداث ۵۲۵۲ واحد مسکونی در مناطق محروم و صعب العبور میان اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه و قرارگاه منطقه ای نجف اشرف امضا شد.

رضوان مدنی افزود: احداث ۱۱۱ واحد مسکونی از مجموع واحدهای تفاهم نامه در سال ۹۸ انجام میشود که فردا با کلنگ زنی در دالاهو آغاز می شود.

وی در ادامه بیان کرد: از اقدامات دیگر سازمان بهزیستی با همکاری بسیج سازندگی ساخت واحداث ۳۱۰ واحد مسکونی آسیب دیده سیل بوده که ۷۰ مورد آن در کرمانشاه بوده که ۱ ماه پیش کلنگ زنی شده است.

به گفته این مقام مسئول با اشاره به جمع آوری بالغ بر ۱ میلیارد تومان کمک خیرین ۸، واحد مسکن احداث شده و ۱ میلیارد تومان پرداخت باقی تسهیلات مسکن مهر مددجویان توسط خیرین نیز پرداخت شده است.

مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه با بیان اینکه ۱۲۰۰ مددجوی بهزیستی استان نیازمند دریافت جهیزیه هستند خاطر نشان کرد: امروز با حضور آیت الله علما، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار کرمانشاه و فرمانده قرارگاه منطقه ای نجف اشرف و سردار ریحانی ؛۱۶۰ سری جهیزیه به ۱۶۰ مورد آن به ارزش تقریبی ۱۱ میلیون تومان برای هر سری اهدایی مقام معظم رهبری با مشارکت اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه و قرارگاه منطقه ای نجف اشرف در شهرستان روانسر توزیع شد، جهیزیه های اهدایی سال های گذشته درحدود ۱ میلیون تومان بوده و امسال به طور کامل تری جهیزیه ها فراهم شده است، ۸۰۰ مورد دیگر نیز تایید شده و مابقی در حال رایزنی با استانداری برای تامین آن هستیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار