فازهای ۳، ۴ و ۵ شهر پرند از شرکت عمران پرند به شهرداری این شهر واگذار شد.
کد خبر: ۷۷۵۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷ 27 August 2019

به گزارش تابناک تهران، سید مهدی ساداتی عصر امروز در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه واگذاری فازهای 3، 4 و 5 شهر پرند از شرکت عمران پرند به شهرداری این شهر اظهار داشت: شهر پرند پایتخت مسکن مهر کشور است که با توجه به جمعیت روزافزون و مهاجرت‌هایی که از پایتخت به شهرهای جدید در حال انجام است لازم است زیرساخت‌های موردنیاز در این شهر فراهم شود.

وی با اشاره به افتتاح 45 طرح عمرانی در شهرستان رباط کریم بیان کرد: علیرغم همه تنگناهای دولت امروز 45 پروژه با اعتباری بالغ بر 112 میلیارد تومان در رباط کریم افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

فرماندار رباط کریم ادامه داد: خط تولید دو واحد صنعتی تولید لوازم خانگی و سیستم‌های تهویه مطبوع در شهرک صنعتی پرند با ایجاد اشتغال برای بیش از 200  نفر از جمله مهم‌ترین پروژه‌ها بود که در راستای رونق تولید و کاهش نرخ بیکاری در رباط کریم به بهره‌برداری رسید.

ساداتی با اشاره به کاهش مشکلات در مناطق کم برخوردار شهرستان رباط کریم گفت: با پروژه‌هایی که شهرداری‌ها در مناطق مختلف آغاز کرده‌اند محرومیت این مناطق کاهش خواهد یافت.

وی همچنین خاطرنشان کرد: با همدلی و مدیریت درست و هدفمند با برنامه‌های درست می‌توان سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و برنامه‌های دولت را پیاده کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار