مدیر راه و شهرسازی شهرستان دهلران:
مدیر راه و شهرسازی شهرستان دهلران گفت: برای اجرای فاز دوم چهار خطه کردن محور دهلران به اندیمشک 600 میلیارد ریال اعتبار هزینه می شود.
کد خبر: ۷۷۵۲۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰ 27 August 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ سلمان ایمانی گفت: فاز اول این پروژه به طول 12 کیلومتر عملیاتی شد و فاز دوم نیز به طول 18 کیلومتر با پیشرفت 20 درصدی در حال اجراست.

وی افزود: در این مسیر 90 هزار متر مکعب عملیات خاکی وجود دارد و باید 90 دستگاه پل با دهانه 2 متری ساخته شود.

ایمانی یادآور شد: اجرای راه دسترسی امامزاده سیداکبر(ع) به طول 2 کیلومتر، تکمیل راه سازی میمه به گوراب به طول هفت کیلومتر، بهسازی مسیر پهله - سرکمر - چم سرخ به طول 10 کیلومتر از دیگر اقدامات این اداره در شهرستان دهلران است.

مدیر راه و شهرسازی دهلران ادامه داد: امسال برای روکش راه های روستایی این شهرستان شامل شهرک بدر - ولیعصر به طول پنج کیلومتر 10 میلیارد ریال هزینه می شود.

وی، اجرای طرح تفصیلی شهر دهلران با قرارداد یک میلیارد و 500 میلیون ریال را از دیگر اقدامات در دست اجرا بیان کرد و گفت: این پروژه با 50 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

مدیر راه و شهرسازی دهلران اضافه کرد: برنامه واگذاری 40 قطعه زمین به ارزش 70 میلیارد ریال به اقشار ویژه و برنامه واگذاری زمین به 20 خانواده دارای دو معلول و 15 نفر تحت پوشش کمیته امداد به ارزش 40 میلیارد ریال از دیگر اقدامات در دست اجرا این اداره است.

ایمانی با اشاره به تعیین و تکلیف نهایی مسکن های مهر این شهرستان افزود: واگذاری 60 واحد به بهزیستی، 108واحد به کمیته امداد امام خمینی (ره)، تکمیل 36 واحد و واگذاری به متقاضیان و واگذاری 520 واحد از طریق فراخوان عمومی به اشخاص حقیقی و حقوقی به زودی اجرایی می شود.

مدیر راه و شهرسازی دهلران در خصوص مسکن مهر بخش موسیان نیز گفت: واحدهای مسکونی این بخش پس از هفت سال به تعداد 278 واحد با پیشرفت 87 درصد در حال انجام است که در این خصوص افزایش تسهیلات عملیات اجرایی شروع و به زودی تعیین و تکلیف می شوند.

ایمانی، انجام فراخوان ارزیابی سرمایه گذاری و اجرای آزاد راه پل زال -مورموری - دهلران - مرز چیلات(آزاد راه نجف اشرف) و مقدمات اجرایی شدن طرح و تامین مالی با همکاری مسولان ارشد استان با بانک های عامل ملی و سپه و پارسیان در اجرای طرح و انجام فراخوان جذب سرمایه گذاری جهت اجرای پروژه چهار خطه محور مهران - دهلران - اندیمشک را از دیگر اقدامات حوزه راه وشهرسازی شهرستان دهلران بیان کرد.

شهرستان دهلران در 220 کیلومتری ایلام واقع است./ح

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار