همزمان با سومین روز از هفته دولت و با حضور معاون استاندار تهران، چند طرح روستایی از جمله ایستگاه آتش نشانی روستای قشلاق دوم از توابع بخش مرکزی شهرستان قرچک مورد بهره برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۷۷۵۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹ 27 August 2019

به گزارش تابناک تهران، در این مراسم که روز دوشنبه و با حضور محمد امامی امین برگزار شد، عملیات احداث زمین چمن مصنوعی و کتابخانه روستای داودآباد و ساختمان دهیاری روستای محمد آباد از توابع بخش مرکزی قرچک آغاز گردید.
بخشدار مرکزی قرچک در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت : ایستگاه آتش نشانی روستای قشلاق دوم با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۱۲۴ میلیون ریال از محل اعتبارات دهیاری احداث شده و بخشی از نیازهای روستای داودآباد که از مناطق پرجمعیت شهرستان است برطرف می شود.


علیرضا رشیدیان افزود: همزمان با هفته دولت عملیات احداث کتابخانه عمومی روستای داودآباد  با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد ریال  در مساحت ۵۰۰ مترمربع و زیربنای ۲۸۰ مترمربع، زمین چمن مصنوعی روستای داودآباد با اعتبار ۵ میلیارد ریال در مساحت یک هزار و ۱۷۲ مترمربع و ساختمان دهیاری روستای محمدآباد درمساحت ۳۸۵ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال آغاز گردید.
وی با  اشاره به اقدامات صورت گرفته در مناطق روستایی بخش مرکزی شهرستان قرچک در یکسال گذشته گفت : اجرای عملیات زیرسازی و کفپوش هشت روستا با متراژ ۲۲ هزار و ۸۵۲ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد و ۲۵۷ میلیون ریال، زیرسازی و آسفالت معابر هشت روستا با متراژ ۷۲ هزار و ۶۸۹ متر مربع و ترمیم، تخریب و جدولگذاری هشت روستا به متراژ ۱۵ هزار و ۸۳۱ متر و اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیاردو ۸۱۵ میلیون ریال بخشی از اقدامات عمرانی بخش مرکزی قرچک است.


وی همچین از اجرای روشنایی روستاهای صالح آباد و ولی آباد با اعتبار یک میلیارد و ۲۴ میلیون ریال، احداث بوستان گلزار در روستای قشلاق دوم با مساحت ۵۳۰ مترمربع و اعتبار ۴۵۱ میلیلون و ۴۸۵ هزار ریال، احداث اولین پایگاه آتش نشانی روستایی در روستای قشلاق دوم با مساحت ۴۴۶ مترمربع و اعتبار ۵ میلیارد و ۵۷۳ میلیون ریال، احداث نخستین سامانه پایش تصویری روستایی در روستای قشلاق اول با اعتبار یک میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریال به عنوان دیگر اقدامات عمرانی در روستاهای بخش مرکزی قرچک یاد کرد.
رشیدیان افزود: تعویض و اصلاح تأسیسات شبکه های آبرسانی در سطح روستاهای تابعه،احداث بوستان گلزار در روستای قشلاق دوم به مساحت ۵۲۰ مترمربع ویژه بانوان، احداث سالن ورزشی روستای داودآباد به مساحت ۲ هزار مترمربع، احداث کتابخانه عمومی روستای قشلاق دوم و بازنگری و تصویب طرح هادی روستاهای قشلاق جیتو، صالح آباد، قشلاق اول و قشلاق دوم  از دیگر اقدامات صورت گرفته در روستاهای بخش مرکزی قرچک است.


وی گفت: اختصاص اعتبارات ویژه از محل مالیات بر ارزش افزوده از سوی دولت، چهره مناطق روستایی شهرستان قرچک را دگرگون کرده و امروزمناطق روستایی این شهرستان از تمامی امکانات و زیرساخت های توسعه برخوردار می باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار