فرمانده انتظامی شهرستان اهواز گفت: سارقی که طی چند روز گذشته به صورت حرفه ای اقدام به سرقت دربهای منهول فاضلاب در این شهرستان کرده بود دستگیر شد.
کد خبر: ۷۷۵۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 28 August 2019

سرهنگ "محسن دالوند"در تشریح جزئیات این خبر گفت:در پی وقوع چند فقره سرقت درب منهول فاضلاب معابر و خیابان‌ها در برخی از نقاط شهر اهواز توسط راننده یک دستگاه خودرو پراید سفید رنگ و به دنبال آن انتشار تصاویر مربوط به این سرقت در فضای مجازی، موضوع در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی اظهار داشت:ماموران پلیس آگاهی اهواز موفق شدند با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی دقیق و فنی ،سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی، او را در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کنند.
این مقام انتظامی تصریح کرد:پس از تحقیقات به عمل آمده متهم ضمن اعتراف به جرم خود به ۳۶ فقره سرقت درب منهول فاضلاب در نقاط مختلف شهر اهواز اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان اهواز در پایان با اشاره به تحویل متهم به مقامات قضایی و ادامه تلاش ها جهت شناسایی و دستگیری همدستان و مالخر این سارق، اذعان داشت: مجهز نمودن درب های منهول فاضلاب به لولا می‌تواند عامل بسیار مهم و باز دارنده ای از سرقت این دربها باشد.

سرقت از درب منهول فاضلاب در برخی دیگر از شهرستانهای استان خوزستان نیز توسط شهروندان گزارش شده است.

سارقان این دربها بدون توجه به عواقب سرقت آن ومشکلاتی که ممکن است برای رانندگان و نیز شهروندان اتفاق بیافتد این دربها را سرقت کرده و متاسقانه آن را در بازار به فروش می رسانند.

برخورد با اینگونه سارقان یکی از مطالبات عمومی بوده که خوشبختانه پلیس استان خوزستان نیز آن را در دستور کار ذقرار داده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار