۱۱ طرح برق رسانی و سه طرح زیربنایی در مناطق مختلف شهرستان آبادان درهفته دولت افتتاح و به بهره برداری رسیدند
کد خبر: ۷۷۵۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸ 27 August 2019

۱۱ طرح برق رسانی و سه طرح زیربنایی در مناطق مختلف شهرستان آبادان در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری رسید.

سید زین العابدین موسوی فرماندار آبادان، در آئین بهره برداری از پروژه‌های برق رسانی این شهرستان اظهار کرد: درطول هفته دولت پروژه‌های در حوزه‌های مختلف از جمله برق، گاز، عمران شهری، خدماتی،شیلات،انرژی و بهسازی راه‌های روستای  افتتاح می شوند.

وی افزود: در حال حاضر ۲۰۱ پروژه مختلف در سطح شهرستان آبادان فعال هستند که از این تعداد۶۲ پروژه به طور ۱۰۰ درصدی به اتمام رسیده ودر این هفته به بهره برداری می رسند.

فرماندار آبادان به تلاش دولت برای کاهش مشکلات در این شهرستان اشاره کرد و گفت: برای اجرا و تکمیل  ۶۲ پروژه در حال حاضر، به ترتیب ۱۱۰ میلیارد تومان در حوزه شهری و ۱۷ میلیارد تومان در حوزه عمران روستایی هزینه شده است.

اکبر ناصری مدیر برق ناحیه جنوب نیز بیان کرد: این پروژه ها در راستای توسعه و اصلاح شبکه، تعویض پایه های برق و ساماندهی شبکه توزیع برق به انجام و بهره برداری رسیده است.

وی گفت: برای اجرا و اتمام این ۱۱ پروژه مبلغ ۸۱ میلیارد و ۹۱۷ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است و در راستای اجرای پروژه‌های مذکور ۸ هزار و ۴۱۰ متر شبکه فشار متوسط ۱۷ هزار و ۳۶۴ متر شبکه فشار ضعیف، ۴۲ دستگاه ترانس برق و یک هزار و ۹۰۴ دستگاه چراغ روشنایی کار و نصب شده است.

ناصری بیان کرد: تامین برق شهری و پست نوری، توسعه شبکه برق رسانی در فلکه الفی، ، توسعه روشنایی نقاط مختلف شهری، کاهش تلفات برق در دهکده بریم، نیرورسانی به دستگاه های پمپاژ طرح آبیاری، روشنایی اتوبان آبادان – اهواز، روشنایی گیت جاده آبادان – ماهشهر، اصلاح روشنایی ساختمان پلیس راه و نیرو رسانی حد فاصل هتل کاروانسرا تا میدان مهرنوش، فاز ۲ اصلاح شبکه سده و جمشید آباد و اصلاح شبکه نیرورسانی در جاده خسرو آباد پروژه هایی هستند که امروز افتتاح و بهره برداری از آنان آغاز شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار