مدیر اداره جهاد کشاورزی شوشتر با اشاره به ثبت ۲ هزار و۴۵۰ پرونده خسارت کشاورزان سیل‌زده در این شهرستان گفت: از ابتدای پرداخت خسارت‌ها تا کنون بیش از ۵۰ میلیارد ریال در قالب ۳۴۰ فقره پرونده خسارت بلاعوض به کشاورزان شوشتری پرداخت شده است.
کد خبر: ۷۷۵۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۶ 26 August 2019

ایرج بادپیما با اشاره به پیگیری‌ها برای بحث پرداخت خسارت‌های سیلاب فروردین ماه در شوشتر، اظهار کرد: سیلاب اخیر در خوزستان بیش از یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به بخش کشاورزی شوشتر خسارت وارد کرد و اکنون در تلاش هستیم تا خسارت‌های وارد شده را جبران کنیم.

وی با بیان اینکه امیدوار هستیم با ثبت پرونده‌های خسارت، زمینه برای پرداخت آن‌ها فراهم شود، افزود: ۲ هزار و ۴۵۰ پرونده خسارت کشاورزان سیل‌زده در این شهرستان به ثبت رسیده است.

مدیر اداره جهاد کشاورزی شوشتر تصریح کرد: در بحث پرداخت خسارت‌های بلاعوض و تسهیلات بانکی کم‌بهره، پرونده‌ها در چهار بخش دام و طیور، زراعی و باغی، شیلات و آبزی‌پروی و آب و خاک (ایستگاه پمپاژ) تشکیل شده‌اند و در حال طی مراحل نهایی برای پرداخت هستند.

بادپیما عنوان کرد: از ابتدای پرداخت خسارت‌ها تا کنون بیش از ۵۰ میلیارد ریال در قالب ۳۴۰ فقره پرونده خسارت بلاعوض به کشاورزان شوشتری پرداخت شده است و سایر پرونده‌ها نیز در حال بررسی و پرداخت در کارگروه استانی و پژوهشکده هوا فضا هستند.

وی با اشاره به اینکه روند ارزیابی و ثبت خسارت‌های بخش کشاورزی سیل در این شهرستان به پایان رسیده است، خاطرنشان کرد: پرونده‌ها در مرحله بررسی و پرداخت خسارت قرار دارند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار