سردار اشتری مطرح کرد؛
فرماندهی نیروی انتظامی گفت: حداقل خدمت در این فشار ماموریت‌ها و تأمین معیشت و رفاه خود و خانواده نیروهای زحمت‌کش پلیس است و این اولویت ما چند سالی عقب افتاده بود و هدف گذاری ما این است که تا سه سال آینده مشکل مسکن پرسنل نیروی انتظامی حل شود.
کد خبر: ۷۷۴۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵ 26 August 2019

به گزارش تابناک تهران، سردار حسین اشتری فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در مراسم تحویل ۱۲۴۵ واحد مسکونی بنیاد تعاون ناجا در فاز ۳ شهر اندیشه اظهار داشت: از تلاش‌های مدیرعامل و نیروهای بنیاد تعاون ناجا که با روحیه جهادی و انقلابی و همت بلند تشکر می‌کنم و با مشکلات اقتصادی و مسائل خاص امروز افتتاحیه ۱۲۴۵ واحد مسکونی انجام شد.

وی گفت: معیشت همکاران و تامین مسکن در اولویت نیروی انتظامی است و همکاران بنده جزء خادمین نظام هستند و بیشترین فعالیت را از مرزها تا شهرها و روستا‌ها بدون تعطیلی در شب و روز انجام می‌دهند و با افرادی که به دنبال قانون گریزی و شرارت هستند برخورد می‌کنند.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: حداقل خدمت در این فشار ماموریت‌ها و تأمین معیشت و رفاه خود و خانواده نیروهای زحمت‌کش پلیس است و این اولویت ما چند سالی عقب افتاده بود و هدف گذاری ما این است که تا سه سال آینده مشکل مسکن پرسنل نیروی انتظامی حل شود.

اشتری تصریح کرد: حقوق پرسنل نیروی انتظامی در شهرهای بزرگ از ۷۰ تا ۹۰ درصد برای مسکن هزینه می‌شود و اگر این مشکل مسکن رفع شود عمده مشکلات این جهادگران مرتفع می‌شود و و قرارگاه جهادی تامین مسکن در نیروی انتظامی راه اندازی شده است. 

وی با بیان اینکه در بنیاد تعاون بنا بر این است کارهای مازاد تصویه و خارج می‌شود، گفت: ارائه خدمات انتظامی اولویت ما نسبت به مردم و خدمات معیشتی در اولویت نسبت به پرسنل دو وظیفه مهم ماست.

فرمانده نیروی انتظامی اظهار داشت: گزارشی پسندیده است که خدمتی برای مردم ارائه شده باشد و یکی از اقدامات خوب و در حال سرعت بخشی تسویه و تحویل ۶۰۰۰ واحد مسکونی تا پایان سال به پرسنل نیروی انتظامی است و همت اصلی این است که خانه‌های لازم برای تمام همکاران میان ۳ تا ۵ سال فراهم شود.

اشتری با اعلام پیام افتتاح ۱۲۴۵ واحد مسکونی در ۱۲ استان تشریح کرد: از تاخیر به وجود آمده عذرخواهی می‌کنم و حضور در مسکن شخصی موجب آرامش است و این آرامش همکاران و خانواده‌ها بالاترین لذت برای ما است و رهبری معظم انقلاب نیز بر معیشت پرسنل انتظامی تاکید دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار