فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان گفت: بعد از سیل مردم نیاز به کمک بیشتری داشتند، بسیاری از خانه‌ها و وسایل مردم آسیب دید و هنوز هم مردم مناطق سیل‌زده نیاز به کمک دارند.
کد خبر: ۷۷۴۸۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۸ 26 August 2019

سردار حسن شاهوارپوردر حاشیه مراسم تحویل 110 واحد مسکونی در منطقه عین دو، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بعد از سیل مردم نیاز به کمک بیشتری داشتند، بسیاری از خانه‌ها و وسایل مردم آسیب دید و هنوز هم مردم مناطق سیل‌زده نیاز به کمک دارند.

وی افزود: ما نیز با همت گروه‌های جهادی، مردم  خود مناطق سیل‌زده و سپاه چند استان‌ دیگر که معین سپاه خوزستان در بحث سیل هستند، کار خدمات رسانی را جلو بردیم و امشب در مراسم تحویل ۱۱۰ واحد حضور پیدا کردیم. 

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان گفت: امیدواریم تا قبل از آغاز فصل بارش‌ها، بخش زیادی از مشکلات مردم این منطقه حل شود که البته در کنار مشکل مسکن، مشکلاتی مثل مشکل آب و فاضلاب نیز در اینجا وجود دارد که مجموعه دولت و دیگر دستگاه‌ها باید به کمک بیایند.

وی درباره اعتبارات تعلق یافته به این طرح نیز عنوان کرد: بخشی از این اعتبارات از کمک خیرین است و بخشی از آن را نیز خودمان تامین کرده‌ایم و البته هزینه‌ها بسیار بالا است؛ هزینه بازسازی هر واحد حدود 20 میلیون و ساخت هر واحد حدود 100 میلیون تومان می‌شود که مستلزم یاری همه جانبه است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار