مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز خبرداد:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: شاخص خاموشی به ازای هر مشترک در سال (SAIDI) در چهار ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال ۹۷ به میزان ۲۳ درصد کاهش داشته است.
کد خبر: ۷۷۴۸۰۸
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹ 26 August 2019

حسن کریمی اظهار کرد: حفظ پایداری شبکه برق در مناطق گرمسیر کشور یک ضرورت غیرقابل انکار و بسیار مهم است و در این زمینه در تلاش هستیم تا خدمات مناسبی را به شهروندان ارائه دهیم.

وی افزود: برنامه‌ریزی برای پایدار کردن شبکه و استمرار خدمات رسانی جزو اصلی‌ترین اهداف شرکت توزیع نیروی برق اهواز است تا شهروندان بتوانند با کمترین اعمال خاموشی‌ها، روزهای گرم تابستان را در اهواز سپری کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز تصریح کرد: برای ارائه خدمات مستمر و پایداری شبکه شهروندان اهوازی نیز باید با صنعت برق استان نهایت همکاری را داشته باشند و الگوی مصرف را رعایت کنند و در ساعت‌های پیک (از ساعت ۱۳ تا ۱۷ و غروب آفتاب تا ساعت ۲۳) از لوازم غیر ضروری استفاده نکنند.

کریمی ادامه داد: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته شاخص خاموشی شرکت به ازای هر مشترک در سال (SAIDI) در چهار ماهه اول سال جاری به نسبت مدت مشابه در سال ۹۷ به میزان ۲۳ درصد کاهش داشته است اما در این زمینه به منظور افزایش رضایتمندی مشترکان و مطابق چشم انداز ۱۴۱۰ باید به ۹۹ دقیقه خاموشی در سال برسیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم روند کاهشی در شاخص خاموشی شهرستان ادامه داشته باشد تا شهروندان اهوازی از آرامش بیشتری در این زمینه برخوردار باشند. این مساله نیازمند همکاری و همراهی شهروندان در مصرف برق نیز است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار