معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از تشکیل 100 پرونده تخلف برای مرغداران استان خبر داد.
کد خبر: ۷۷۴۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰ 25 August 2019

علی‌محمد رحمانی‌زاده با اشاره به نظارت ها در خصوص کنترل قیمت مرغ در بازار اظهار کرد: 100 پرونده تخلف برای مرغداران استان تشکیل شده است و در این زمینه با همه مرغدارانی که باعث برهم زدن شرایط نرخ مرغ در بازار می شوند برخورد می شود.

وی افزود: با توجه به اینکه بازرسان سازمان صمت اجازه بازرسی از واحدهای مرغداری را ندارند، بر اساس آنچه بازرسان جهاد کشاورزی و دامپزشکی به سازمان اعلام می کنند نسبت به تشکیل پرونده این واحدهای متخلف اقدام می کنیم.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: در خصوص ارزش ریالی پرونده های تشکیل شده در حال حاضر نمی توان اظهار نظر کرد و پس از صدور حکم قطعی میزان تخلف جمع بندی و نهایی خواهد شد.

رحمانی زاده عنوان کرد: با مرغدارانی که متخلف هستند و مرغ زنده را بالاتر از قیمت مصوب 8550 به فروش می رسانند برخورد خواهیم کرد و برای آن ها تشکیل پرونده می دهیم. در این زمینه نظارت ها بر مرغداران ادامه خواهد داشت تا شرایط بازار مرغ به حالت عادی بازگردد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین از فروشندگان و عرضه کنندگان مرغ نیز بازدیدهایی جهت کنترل بازار انجام می شود و در این زمینه نیز تا عادی شدن بازار نظارت ها ادامه خواهد داشت

منبع: ایسنا
برچسب ها: مرغداران ، تخلف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار