به مناسبت هفته دفاع مقدس
امام جمعه شهر چوئبده گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس رژه لنج ها با همکاری نیروهای دریایی، ارتش و دریابانی در روز چهارم مهرماه امسال در شهر چوئبده دروازه شکست حصر آبادان برگزار می شود.
کد خبر: ۷۷۴۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳ 24 August 2019

حجت الاسلام حمید سیلاوی در جلسه هماهنگی هفته دفاع مقدس در محل سالن اجتماعات فرمانداری آبادان اظهار کرد: در این برنامه که با حضور پیشکسوتان، فرماندهان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس برگزار می شود، برنامه های مختلفی از جمله خاطره گویی از لحظات ناب آن دوران به ویژه درباره اینکه چگونگی از این تنها معبر برای رساندن آذوقه و مهمات به نیروهای رزمنده در عملیات شکست حصر آبادان استفاده شد، توسط فرماندهان و پیشکسوتان برای حاضران که بیشترشان نوجوانان و جوانان هستند، بیان می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: ۸ سال دفاع مقدس حادثه ای بود که امروز تمام تحلیل گران داخلی و خارجی به این نتیجه رسیده اند که انقلاب اسلامی شکست ناپذیر است که دلیلش هم وضعیت خاص آمریکا است که به انزوا کشیده شد.

امام جمعه شهر چوئبده تصریح کرد: جنگ جهانی اقتصادی که آمریکا به راه انداخته سبب ورشکستگی خود او شده است و کشورهایی همچون چین، روسیه، ایران و ترکیه دلار را از معادلات خود حذف می کنند.

حجت الاسلام سیلاوی یادآور شد: زمانی با تحریک آمریکا و با حمایت همه جانبه استکبار جهانی صدام جنگ نابرابری را علیه ایران آغاز کرد اما در نهایت ایران بود که برنده این میدان شد و امروز نیز با توجه به پیشرفت های چشمگیری که در صنایع نظامی و دفاعی ایران شاهدیم و هر روز نیز از یک پیشرفت نظامی دیگر پرده برداشته می شود، یک جنگ روانی آغاز شده و خواب از چشم دشمنان نظام و انقلاب گرفته شده و سبب شکست ناپذیری جمهوری اسلامی شده است.

وی گفت: برگزاری یادواره های شهدا کمتر از جهاد نیست چرا که سبب زنده نگه داشته شدن روحیه شکست ناپذیری می شود و در بُعد داخلی آن سبب انتقال این روحیه به نسلهای آینده و کنونی و در بُعد خارجی آن نشانگر زنده بودن روحیه شکست ناپذیری انقلاب اسلامی دارد.

وی افزود: این سرمایه بزرگی است که سبب شده تا هیچ کسی به جمهوری اسلامی نگاه چپ نکند، شروع انقلاب اسلامی با جنگ بود که اکنون صادر شده و در حال گسترش است.

منبع: مهر
برچسب ها: هفته دفاع مقدس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار