مدیرانجمن سینمای جوان خوزستان گفت: فیلم‌های کودک و نوجوان در مناطق سیل‌زده و کم‌برخوردار خوزستان از چهارشنبه ۳۰ مرداد در قالب طرح «سینما خاطره» با شعار «رویای کودکان سیل‌زده را بسازیم » به صورت سینما سیار اکران می‌شود.
کد خبر: ۷۷۳۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ 23 August 2019

حمید آل حمودی بیان کرد: با توجه به برگزاری جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در کشور، انجمن سینمای جوانان تصمیم دارد با استفاده از دستگاه های سینما سیاری که در اختیار دارد تعدادی از فیلم های جشنواره را در مناطق سیل زده، کم برخوردار و محروم خوزستان نیز نمایش دهد تا کودکان درگیر سیل و مناطق کم برخوردار سهمی از این  رخداد بزرگ سینمایی داشته باشند.

آل حمودی ادامه داد : این طرح با حمایت و همکاری شهرداری اهواز، فرمانداری های دشت آزادگان و شوش دانیال در مناطق سیل زده شهرستان های شوش، مناطق کم برخوردار اهواز و سوسنگرد از ۳۰مرداد تا دوم شهریور سال ۱۳۹۸ اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اکران ۱۴۳ فیلم کودک در کشور افزود : انجمن سینمای جوانان کشور تصمیم دارد فیلم های موزیکال کودک را در ۱۴۳ شهر بیش از ۲۵ استان کشور نمایش دهد که خوزستان یکی از این استان هاست؛ انجمن سینمای جوان خوزستان در سیل اخیر علاوه بر کمک رسانی به مناطق سیل زده ،فیلم های سینمایی روز کشور را در اردوگاه های اسکان برای کودکان سیل زده استان به نمایش گذاشت.

انجمن سینما جوان خوزستان علاوه بر اهواز در شهرستان های آبادان و دزفول دارای دفاتر فعال است.
آموزش و تولید فیلم های کوتاه  هنرجویی و حرفه ای، آموزش و سامانبخشی عکاسی و نمایش  فیلم های تاثیرگذار کوتاه و بلند، برگزاری برنامه های جنبی پاتوق هفتگی فیلم کوتاه، جلسات جمع خوانی و تحلیل عکس عکاسان ایران و جهان و جلسات سینما و ادبیات درطول سال از فعالیت های مهم انجمن سینمای جوان خوزستان است.

گفتنی است اکران ۱۰ فیلم سینمای کودک و نوجوان از ایران، فرانسه و مکزیک درقالب سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان، از ٣١ مرداد تا چهارم شهریور در ۲ نوبت ۱۹:۳۰ و ۲۱:۳۰ در محل سینما هلال اهواز و با حضور علاقه مندان به حوزه سینما برگزار می شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار