رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پردیس با حضور جمعی از مسولین استانی و شهرستانی در سالن کنفرانس فرمانداری معرفی شد.
کد خبر: ۷۷۳۶۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳ 21 August 2019

به گزارش تابناک تهران، این مراسم با حضور علی اصغر سهرابی مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان تهران، سید سلمان سامانی معاون این اداره، فرماندار و امام جمعه و سایر روسای ادارات شهرستان برگزار شد.

بر اساس این حکم، حجت‌الاسلام احمد رضا کریمی با حکم مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران به عنوان رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پردیس معرفی و از خدمات حجت‌الاسلام سید حسین حسینی تبار رئیس سابق این اداره تجلیل شد.

مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان تهران در این نشست اظهار داشت: این سازمان دو وجه حاکمیتی و مردمی دارد و در وجه حاکمیتی تلاش می‌کنیم تا مقدورات، دسترسی‌ها و توان ادارات خود را بیشتر کنیم و از مسئولین شهرستان انتظار مساعدت و همراهی داریم.

سهرابی با بیان اهمیت ارتقا بعد فرهنگی شهرستان و ضرورت تعامل و هم افزایی دستگاه‌ها خاطر نشان کرد: کارهای بزرگ با محدود شدن در وظایف سازمانی انجام نمی شود و به همدلی و هم افزایی فراتر از مقررات و چارچوب های اداری نیاز داریم.

وی افزود: تشکل های مردمی مانند هیات‌های مذهبی، جمعیت بانوان فرهیخته، مداحان با ادارات تبلیغات اسلامی در ارتباط هستند.

امام جمعه شهر پردیس ضمن  تقدیر از زحمات حجت الاسلام حسینی تبار در این نشست اظهار داشت: اداره تبلیغات اسلامی با امکانات محدود با برگزاری  ۱۵۰ گفتمان بصیرتی  و ثبت نام و ساماندهی حدود ۲۰۰ هیات مذهبی در شهرستان عملکرد خوبی دارد.

حجت الاسلام حسین توسلی در ادامه اظهار داشت: در حدود ۹۰۰ برج در این شهرستان داریم که در هیچ یک از آنها برنامه مذهبی برگزار نمی شود و نوجوانان ما در این شرایط  به مراسم مذهبی کم توجه هستند.

وی با بیان کمبود مسجد در شهرستان پردیس گفت: در شهر پردیس ۱۰ مسجد و در شهر بومهن ۸ مسجد داریم و این تعداد پاسخگوی نیاز مذهبی شهرستان با جمعیت ۲۵۰ هزار نفر نیست.

فرماندار شهرستان پردیس در این نشست ضمن تقدیر از زحمات ارزشمند رییس سابق اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پردیس اظهار داشت: امروز شاهد تهاجم فرهنگی دشمن در حوزه های مختلف هستیم و بیش از هر زمان دیگر با وحدت و همدلی باید با سیاه نمایی دشمنان جمهوری اسلامی مقابله کنیم.

عبدالعظیم رضایی افزود: نسل جوان ما درک درستی از انقلاب، دفاع مقدس و مقاطع نورانی کشور ندارد.

وی با بیان اینکه در حوزه فرهنگی تنها یک نهاد تبلیغی و اجرایی وظیفه ندارد اظهار داشت: همه ما موظفیم زیر سایه ولایت با برنامه محوری، هماهنگی و همدلی در کنار همدیگر  وظایف دینی، شرعی و ملی خود را انجام بدهیم.

این مقام مسئول اظهار داشت: کسانی که به نظام بی اعتماد شدند ضعف یک اداره را نمی بینند و این ضعف را به کل نظام نسبت می دهند.

رضایی گفت: اگر در کنار هم باشیم با هم افزایی حداکثری مشکلات را برطرف می‌کنیم و بیش از پیش به آرمان‌های امام راحل و شهدای معزز پایبند هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار