کد خبر: ۷۷۲۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۷ 18 August 2019
استاندار کهگیلویه و بو یراحمد به همراه 《رحمانی فضلی وزیر کشور، امید معاون توسعه روستایی و مناطق محروم و پزشکیان نائب رئیس مجلس شورای اسلامی》 از غرفه صنایع دستی و توانمندی های هنرمندان استان بازدید کردند.

حسین کلانتری در حاشیه بازدید از غرفه های شهرستان های استان، عنوان کرد: برپایی نمایشگاه صنایع دستی نقش مهمی در معرفی استان دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه شناسایی بازارهای هدف ضامن اقتصادی کردن صنایع دستی است، عنوان کرد: با بهره روی از این صنعت می توان زمینه اشتغالزایی و رونق اقتصادی را در استان فراهم کرد. 

وی بیان کرد: نوآوری در تولید صنایع دستی، بسته بندی مناسب و جذاب و کاربردی کردن آن متناسب با نیاز جامعه از راهکارهای توسعه این صنعت است.

کلانتری با اشاره به توانمندی هنرمندان این استان بیان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد دارای ظرفیت‌های خوبی در زمینه صنایع دستی است.

وی گفت: امید است که در سال های آینده با همراهی تمامی دستگاه های اجرایی بتوانیم تمامی توانمندی های استان در حوزه های مختلف کشاورزی، بوم گردی، صنایع دستی و ...را به سایر مناطق کشور ارائه و معرفی کنیم.

 کلانتری از عموم مردم خواست تا با حضور در این نمایشگاه از غرفه توانمندی های روستائیان استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید کنند.

گفتنی است، چهارمین نمایشگاه توانمندی های روستائیان و عشایر صبح ۲۴ مرداد ماه با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و محسنی بندپی استاندار تهران در نمایشگاه بین المللی تهران آغاز بکار کرد و علاقمندان می توانند تا امشب از بخش های مختلف این‌نمایشگاه بازدید کنند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار