کد خبر: ۷۷۲۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱ 17 August 2019
بالاخره فصل جدید لیگ دسته اول هم فرارسید و از امروز شاهد استارت این رقابت‌ها برای فصل جدید خواهیم بود.
 
 
 
به گزارش خبرورزشی، این فصل یک سیرجانی از لیگ یک رفت و یک سیرجانی جانشین شد. ساوه و رشت صاحب تیم در لیگ دسته اول شدند و جدا از ماهشهری‌ها، خرمشهری‌ها هم امتیاز خود را از دست دادند. رایکا بابل و علم و ادب تبریز هم دو تیم تازه‌واردی هستند که سهمیه شهر خود را خریده‌اند. امیدواریم فصل جدید رقابت‌ها برخلاف لیگ گذشته با نظم و انضباط و با سلامت بیشتر برگزار شده و رقابت هیجان‌انگیزی را برای صعود به لیگ برتر مشاهده کنیم.
سپیدرود رشت- مس رفسنجان
سپیدرود پس از سقوط به لیگ یک همچنان در گیر و دار مسائل مالکیت و مالی است، با این حال از مدت‌ها قبل زیر نظر علی نظرمحمدی کارش را استارت زده و می‌تواند مدعی صعود باشد. مس رفسنجان هم که با میشو تمرینات خود را آغاز کرده بود، در نهایت با علی ربیعی وارد مسابقات خواهد شد و امیدوار است این فصل عملکرد بهتری ارائه دهد.
سرخپوشان پاکدشت- ملوان انزلی
سرخپوشان از اولین تیم‌هایی بود که برای فصل جدید استارت زد. این تیم این فصل با هدایت علی نیکبخت در مسابقات حاضر خواهد بود و کار دشواری برای صعود دارد. تقابل هفته اول آن‌ها با ملوان انزلی است که پس از کش و قوس‌های فراوان با علی لطیفی استارت زده و امیدوار است با نتایج خوب، دل انزلی‌چی‌ها را به دست بیاورد.
رایکای بابل- داماش گیلانیان
این بازی تقابل تیم‌های تازه‌وارد لیگ یک است که با خرید امتیاز در مسابقات حاضر هستند. رایکا که امتیاز خونه‌به‌خونه را خرید، خیلی دیر با مهران نجفی استارت زده و کار دشواری دارد، اما داماشی‌ها گرچه در دقیقه ۹۰ امتیاز کارون اروند خرمشهر را در اختیار گرفتند، اما از مدت‌ها قبل استارت زده و به نظر می‌رسد از مدعیان لیگ دسته اول باشند.
قشقایی شیراز- مس کرمان
قشقایی برخلاف فصل قبل که شرایط ملتهبی روی نیمکت داشت، با سپردن هدایت تیم به رضا عنایتی به دنبال حضور در جمع مدعیان است. عنایتی پس از تجربه ناموفق در سیاه‌جامگان، جدی‌ترین چالش خود در آغاز مربیگری را پیش‌رو دارد و در گام اول بازی دشواری با مس کرمان خواهد داشت که با مجتبی حسینی برای حضور در لیگ برتر بی‌تابی می‌کند و می‌خواهد این فصل بالاخره به لیگ برتر بازگردد.
آرمان‌گهر سیرجان- گل ریحان البرز
آرمان‌گهر با صعود گل‌گهر به لیگ برتر، سیرجان را در لیگ یک صاحب سهمیه کرد تا با قاسم شهبا، مربی بومی خود به دنبال اثبات فوتبال خطه کویر باشد. حریف هفته اول آن‌ها گل ریحان البرز است که پس از ناکامی در صعود به لیگ برتر مدتی را در سکوت سپری کرده و در نهایت با محمد نصرتی به توافق رسیدند تا در این فصل لیگ دسته اول حرف‌هایی برای گفتن داشته باشند.
نیروی زمینی تهران- خوشه طلایی ساوه
تقابل دو تیم تازه‌وارد به لیگ یک و جنگ سرخابی‌ها در یک دسته پایین‌تر. نیروی زمینی با امید روانخواه در دیداری پرحاشیه داماش را برد و لیگ یکی شد و گرچه تا مدت‌ها زمزمه فروش امتیازش به گوش می‌رسید، اما در نهایت مهیای بازی‌ها شد. خوشه طلایی ساوه هم برای اولین بار شهر انار را در لیگ یک صاحب تیم کرده تا محسن عاشوری پس از موفقیت در این تیم در لیگ دسته دوم، حالا در یک سطح بالاتر به دنبال اثبات خود و تیمش باشد.
آلومینیوم اراک- فجرسپاسی شیراز
آلومینیوم فصل قبل هم عملکرد بدی نداشت، اما به نظر می‌رسد برای فصل جدید عزم خود را برای صعود جزم کرده است. محمود فکری که کارنامه خوبی در لیگ دسته اول از خود برجای گذاشته، از هفته‌ها قبل هدایت اراکی‌ها را برعهده گرفته و به نظر می‌رسد یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر باشد. حریف آن‌ها فجرسپاسی شیراز است که در سال‌های اخیر پشت دروازه لیگ برتر مانده و حالا با داود مهابادی امیدوار است شرایط بهتری را تجربه کند.
علم و ادب تبریز- نود ارومیه
شهرآورد آذربایجان در شرایطی برگزار می‌شود که تبریزی‌ها به تازگی تیم خود را تشکیل داده‌اند. شهرداری تبریز پس از مدتی بلاتکلیفی به علم و ادب تبریز واگذار شد و یونس باهنر هدایت این تیم را برعهده دارد. حریف آن‌ها نود ارومیه است که فصل قبل با بیاتلو در لیگ یک ماند و حالا باتجربه‌تر از قبل به دنبال کسب نتایجی بهتر است.
استقلال خوزستان- بادران تهران
استقلالی‌ها که از لیگ برتر به لیگ یک سقوط کرده‌اند، شرایط چندان مساعدی ندارند. مجید باقری‌نیا هدایت این تیم را برعهده دارد و کارشان در لیگ یک سخت خواهد بود به خصوص در گام اول که با بادران تهران روبه‌رو می‌شوند که با فرهاد کاظمی از مدت‌ها قبل آماده شده و از تیم‌های قدرتمند و مدعی این فصل خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار