سرمربی تیم فوتسال هایپر شاهین شهر با بیان این‌که یک امتیاز بازی با ملی‌حفاری دردی از ما دوا نمی‌کند، گفت: ولی درس بزرگی بود که علاوه بر بازی در زمین، شرایط فوتسال به صورتی است که باید با سکوها و عوامل دیگر هم بجنگیم که این را باید به مرور یاد بگیریم.
کد خبر: ۷۷۲۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰ 15 August 2019

سعید رستمی پس از تساوی تیمش برابر ملی‌حفاری در هفته هشتم لیگ برتر فوتسال کشور، اظهارکرد: به نظرم بازی برابر تیم شایسته و توانمند ملی حفاری باید به سود ما تمام می‌شد. نیمه نخست با یک گل به سود ما به پایان رسید ولی نیمه دوم کمی حواشی داشت.

وی افزود: در نیمه دوم پرتاب بطری درون زمین در حالی که تیم ما در موقعیت تک به تک با گلر حریف بود باعث شد بازی متوقف و در آن وقفه ایجاد شود. متاسفانه روی گل اول حریف نیز اشتباه داوری تاثیرگذار بود.

سرمربی تیم فوتسال هایپر شاهین شهر گفت: به هر حال به تیم شایسته حفاری تبریک می‌گویم. خیلی از بازیکنان این تیم چند برابر بازیکنان جوان تیم ما سابقه حضور در لیگ برتر را دارند.

وی بیان کرد: این یک امتیاز دردی از ما دوا نمی‌کند ولی درس بزرگی بود که علاوه بر زمین، شرایط فوتسال به صورتی است که باید با سکوها و عوامل دیگر هم بجنگیم که این را باید به مرور یاد بگیریم.

رستمی گفت: شاهین‌شهر یک شهرستان کاملا مهاجرپذیر است و فکر می کنم ۹۰ درصد مردم شهرستان ما خوزستانی ها هستند و این جای گله دارد که چرا خوزستانی‌های خونگرم و مهمان‌پذیر این رفتار را در موقعیت تک به تک ما داشتند و بطری آب را به زمین پرتاب کردند. اشتباهات داوری همیشه بوده است ولی پرتاب بطری که موقعیت تک به تک را از بین ببرد، نادر است. امیدوارم در شاهین شهر امتیازات دیگری را جمع کنیم و میزبان خوبی برای تمام تیم‌ها باشیم.

منبع: ایسنا
برچسب ها: فوتسال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار