نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: ایجاد ظرفیت مناسب و خوب برای استقرار زائران در داخل و خارج از مرزها و فراهم‌کردن تسهیلات برای بهبود شرایط زائران به همراه امداد و نجات در مسیرهای منتهی به مرزها هم از جمله وظایف مهم جمعیت هلال احمر به شمار می‌رود که امیدواریم با قوت سال‌های قبل افزایش یابد.
کد خبر: ۷۷۱۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷ 15 August 2019

حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر کشور، اظهار کرد: در سیلاب اخیر خوزستان حضور برجسته هلال احمر مشهود بود، در کل هلال احمر در همه عرصه‌ها از جمله بحث اربعین و در بسیاری از مشکلات از جمله در زلزله کرمانشاه نقش مهمی ایفا می‌کند.

وی عنوان کرد: اردوگاه‌های اسکان اظطراری هلال احمر، نقطه امیدی برای سیل‌زدگان بود، برپایی این اردوگاه‌ها از حرکات بسیار موثر، به موقع و مثبت هلال احمر بود.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: در این سال‌های اخیر جمعیت هلال احمر کشور در پیاده‌روی اربعین حسینی حضور پررنگی در داخل و خارج کشور داشته که این جای تقدیر و تشکر دارد.

موسوی‌فرد افزود: با توجه به حذف ویزا و احتمال افزایش قابل توجه زائران در دو مرز چذابه و شلمچه، باید برنامه‌ریزی جامع و خوبی صورت بگیرد.

وی اظهار کرد: انتظار داریم که جمعیت هلال احمر کشور در ایام اربعین حسینی با توجه به شرایط مطلوب تشرف به عتبات عالیات خدمات خود را به صورت کیفی و کمی افزایش دهد.

امام جمعه اهواز گفت: ایجاد ظرفیت مناسب و خوب برای استقرار زائران در داخل و خارج از مرزها و فراهم‌کردن تسهیلات برای بهبود شرایط زائران به همراه امداد و نجات در مسیرهای منتهی به مرزها هم از جمله وظایف مهم جمعیت هلال احمر به شمار می‌رود که امیدواریم با قوت سال‌های قبل افزایش یابد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار