معاون اقتصادی استاندار ایلام خبر داد؛
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: ۵۳ طرح بزرگ و متوسط برای سرمایه گذاران خارجی در استان شناسایی شده که باید برای معرفی بیشتر به زبان عربی نیز ترجمه شوند.
کد خبر: ۷۷۱۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۴ 14 August 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ حیدر نعمتی  اظهار داشت: استان ایلام دارای ظرفیت های خاصی در بخش های مختلف است که می تواند برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی جذاب باشد.

وی بر تهیه بسته معرفی طرح ها به زبان های مختلف و ارسال آن برای هیات های تجاری و بازرگانی که به استان سفر کرده و مشتاق سرمایه گذاری در ایلام بوده اند، تاکید کرد.

معاون استاندار ایلام با مثبت ارزیابی کردن حضور هفته گذشته هیات بازرگانی و تجاری عراق به استان یادآور شد: بحث های بسیار خوبی در زمینه سرمایه گذاری در استان مطرح که با استقبال طرف عراقی مواجه شد و آنها خواسار برگزاری نمایشگاه تخصصی در یکی از استان های مرزی خود شدند تا بیشتر ظرفیت های استان ایلام را بشناسند.

نعمتی ادامه داد: همچنین بازدید هیات عراقی از مرکز آموش های فنی و حرفه ای، شهرک صنعتی و بیمارستان کوثر آنها را راغب به حضور بیشتر در استان کرد و خواستار تداوم مستمر فعالیت های تجاری و اجرای توریسم درمانی شدند.

وی از مدیران مربوطه خواست توسعه گردشگری سلامت را در دستور کار خود قرار دهند و با آگاهی بخشی و تبلیغات مناسب ظرفیت های استان در حوزه سلامت و بهداشت را بیشتر به مردم عراق معرفی کنند.

معاون اقتصادی استاندار ایلام تاکید کرد: با توجه به استقبال طرف عراقی برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف استان باید پیگیری مستمر برای به سرانجام رساندن توافقات و تفاهمات انجام شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار