دانشگاه اراک و کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان مرکزی روز چهارشنبه در راستای ارایه آموزش‌های تخصصی به کارشناسان این کانون تفاهم نامه همکاری امضا کردند
کد خبر: ۷۷۱۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰ 14 August 2019

دانشگاه اراک و کانون کارشناسان دادگستری استان مرکزی تفاهم نامه امضا کردند

نایب رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان مرکزی در حاشیه آیین آموزشی ارزیابی ساختمان ها، تعدیل اجاره بها، سرقفلی و حق کسب و پیشه که در دانشگاه اراک برگزار شد افزود: این تفاهم نامه در راستای ارایه آموزش‌های تخصصی توسط دانشگاه اراک به کارشناسان این کانون در ۱۵ ماده تهیه و امضا شد.

«حمید مدنی» افزود:  کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان مرکزی در این تفاهم نامه وظیفه معرفی افرادی که از شرایط لازم برای حضور و فراگیری آموزش‌های تخصصی که توسط دانشگاه اراک برگزار می‌شود را برعهده دارد.

وی ادامه داد: گواهی‌های صادره در دوره‌های آموزشی که توسط دانشگاه اراک برای کارشناسان کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان مرکزی برگزار می‌شود پشتوانه امضای این کانون و مرکز تخصصی دانشگاه اراک را دارد.

نایب رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان مرکزی خاطرنشان کرد: دانشگاه اراک نیز بر اساس این تفاهم نامه وظیفه نظارت بر افراد معرفی شده نظارت‌های علمی بر برگزاری دوره‌های آموزشی را برعهده دارد.

مدنی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان مرکزی در یک اقدام فرهنگی و آموزشی برنامه ریزی برای برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی با هدف ایجاد هم آرایی بین قضات مختلف را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: ارایه آموزش‌های تخصصی به کارشناسان رسمی دادگستری و فعالیت‌های تخصصی این افراد در حوزه‌های مختلف، هم آرایی و آرای مشابه در بین قضات مختلف را رقم می‌زند.

نایب رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان مرکزی خاطرنشان کرد: با توجه به نقش اجتماعی کارشناسان رسمی دادگستری در جامعه و نقش آنان در حل و فصل دعاوی حقوقی ارایه آموزش‌های تخصصی به این افراد نقش مهمی در رفع مشکلات حقوقی در جامعه به همراه دارد.

۱۱۶ هزار دانشجو در ۸۰ موسسه آموزش عالی در استان مرکزی به تحصیل اشتغال دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار