حیدری:
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت؛ باید تلاش کنیم هندبال استان در سطح كشور به جایگاه خوب گذشته خود بازگردد.
کد خبر: ۷۷۱۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴ 13 August 2019

افشین حیدری در دیدار با محسن آذرحزین رییس هیات هندبال شهرستان بهبهان با اشاره به قهرمانی تیم قصرنشاط ایرانیان در مسابقات نوجوانان باشگاه‌های کشور، اظهارکرد: به زودی با حضور در شهرستان بهبهان از اعضا این تیم در مراسمی تقدیر خواهیم کرد.

وی با بیان این‌که حمایت از قهرمانان استان وظیفه اداره کل ورزش جوانان خوزستان است، گفت: نوجوانان استان در این رقابت‌ها نشان دادند، توانایی کسب افتخارات را دارند و ما وظیفه داریم مسیر را برای موفقیت آن‌ها هموار کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان این‌که خوزستان و بهبهان درگذشته یکی از قطبهای اصلی هندبال کشور بوده اند، اظهار کرد: باید تلاش کنیم هندبال درسطح كشور به جایگاه خوب گذشته خود بازگردد.

حیدری به برگزاری انتخابات هیتت هندبال در آینده نزدیک خبرداد و تصریح کرد: درحال مکاتبه با رییس فدراسیون هندبال کشور هستیم تا هرچه زودتر این رشته ورزشی را از بلاتکلیفی خارج کنیم.

وی از آمادگی اداره کل ورزش جوانان خوزستان برای حمایت از رشته هندبال خبرداد و افزود: ما بودجه ای به تیم پرسپولیس بهبهان و بهمن بهبهان برای حضور در مسابقات هندبال دسته اول باشگاه‌های کشور اختصاص خواهیم داد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: خوزستان باید در لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور دارای نماینده باشد و برای رسیدن به این مهم ما تمامی شرایط را مهیا خواهیم کرد.

رییس هیات هندبال شهرستان بهبهان نیز در این دیدار با ارائه گزارشی، مشکلات این رشته ورزشی در این شهرستان را تشریح کرد.

محسن آذرحزین همچنین خواستار برگزاری هرچه سریعتر انتخابات هیات هندبال خوزستان نیز شد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: هندبال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار